E-mailclient probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:33

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Situatie is als volgt;

Bedrijfspc met outlook 2010 als email client. Ik kan naar elk willekeurig email adres wat sturen behalve naar een partner bedrijf. Dit gebruikt gebruikt dus @xxxxx.nl waar ik naar elk email adres wat daar bekend is geen email kan sturen. Het rare is dat mijn collega hier totaal geen last van heeft.
In deze outlook versie zitten meerdere email adressen die ik beheer, maar geen een lijkt te werken.

ICT helpdesk weet er geen raad mee, het enige wat ze denken is dat bij de ontvangers ergens een blokkade moet zitten ,maar dan lijkt het mij dat niet alle adressen geblokkeerd worden. Outlook 2010 is nagelopen en er is geen blokkade. Pc is vrij standaard, met wel AVG als antivirus.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-07 21:10

HetGezegde

Yes, you can!

Bevat AVG een spamfilter voor Outlook?

Aangezien het hoogstwaarschijnlijk de gratis versie betreft, zou je kunnen proberen dit programma er volledig af te halen met een removaltool: http://www.revouninstalle...taller_free_download.html
Ik zou de pro versie downloaden, deze is voor een aantal dagen gratis te gebruiken.
(Dus verwijder deze na gebruik).

- Start Revo Uninstaller Pro op, kies AVG in de lijst en kies voor "De-installeren". Je krijgt na een tijd de deïnstallatie van AVG zelf (bovenop het venster van Revo).
Na het deïnstalleren van AVG niet je pc opnieuw opstarten (mocht AVG daar om vragen), maar in het venster van Revo voor "geavanceerd" kiezen en Revo laten scannen.
Alle register bestanden aanvinken en verwijderen, evenals alle overgebleven mappen/bestanden welke Revo mocht vinden.

PC opnieuw opstarten en kijken wat Outlook doet?

Mocht Outlook nog steeds hetzelfde probleem geven, dan kun je AVG weer installeren en zit het probleem (helaas) ergens anders.

Als het probleem opgelost is, zou je AVG kunnen installeren, zónder spamfilter, of kijken voor een ander AV programma.

- Heb je Office al eens opnieuw geïnstalleerd? (aangezien Outlook hier deel van uit maakt).

- Verder zou je ook eens kunnen kijken of een gratis programma als Windows Live Mail of Mozilla Thunderbird wel werkt? Installeren -> account toevoegen -> alle instellingen nalopen -> testen.

[ Voor 7% gewijzigd door HetGezegde op 30-01-2013 10:04 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Helaas lost dit niks op :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 19:21
Krijg je een foutmelding? Of wordt de mail succesvol verzonden en komt hij niet aan?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Mail wordt succesvol verzonden, maar komt daar totaal niet aan lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
gebruik je ook exchange als mail server of slechts outlook als client en wordt alles via pop en smtp gedaan?

In het geval van Exchange moeten de beheerders zeker kunnen zien waar het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Helaas gewone pop/smtp. Geen exchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05 11:41
heb je daar ook een webmail account van zodat je de pc uit kunt sluiten dan?
Ik zou het op die manier proberen terug te brengen tot een bepaalde oorzaak.

Mogelijk ook eens gewoon de smtp commandos in een telnet sessie gebruiken om outlook uit te sluiten op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Mail wordt succesvol verzonden, maar komt daar totaal niet aan lijkt het.
En toch heeft dit topic de titel email-client probleem?

Als je zeker weet dat de email succesvol verzonden is zou ik jullie ICT eens contact op laten nemen met het partnerbedrijf, om hen te informeren dat legitime mail sneuvelt zonder bounce bericht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1