[PHP/Magento API] Dubbele SKU's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bindsa
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik krijg het voor elkaar om via de Magento API dubbele SKU's in Magento te knallen. Wat normaal gewoon een validatieerror / exceptie oplevert.

Dit levert allerlei errors als daarna de indexer van Magento wordt opgestart. Het gaat om een groot import script (~60.000) producten.

Hierbij het gedeelte dat de import verzorgt:

PHP:
1
*snip*

[ Voor 85% gewijzigd door Creepy op 30-01-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Prima. En nu? Moeten wij dit ff voor je gaan fixen? Het is hier niet een helpdesk om ff snel je code laten fixen. Dus wat heb je zelf al geprobeerd om na te gaan waar het mis gaat? Waarom levert het nu ineens geen validatie melding meer? En wat zeggen ze er bij de magento support forum van?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241683

Ik heb hetzelfde probleem gehad bij magento wanneer sku's begonnen met een cijfer. Magento leek dit om te zetten en daardoor kon ik meerdere dezelfde sku's aanmaken. Ik heb dit toendertijd opgelost door een prefix van letters te gebruiken bij elk sku.