Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485762

Topicstarter
hoi,
ik snap er echt niks van!! ik heb een paar games gedownload op mijn computer voor mijn galaxy s3
via usb zet ik deze erop. sommige werken maar dit zijn de games die alleen een apk file hebben.
maar sommige hebben ook sd data nou staat er soms een kleine beschrijving bij hoe ik het moet doen. alleen niet echt uitgebreid. ze zeggen dat ik de sd data in de folder android moet gooien maar dan doet de game het als nog niet . iemand een stappen plan? of een goeie uitleg?

ik ben nieuw met dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:09
De games gewoon downloaden vanuit de Play store? Dan heb je nergens last van. Waarom wil je überhaupt op de manier doen die je beschrijft?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Slaapje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:10:
De games gewoon downloaden vanuit de Play store? Dan heb je nergens last van. Waarom wil je überhaupt op de manier doen die je beschrijft?
Dan is het "gratis" en illegaal dus. Dat mag niet op GoT.

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dan is het inderdaad gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:44
Maar je kan de APK toch gewoon op je telefoon zetten en openen (dan installeert hij namelijk)

niet per definitie illegaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja de apk kan je op je telefoon zetten maar soms zit er sd data bij waar moet dit dan?
omdat hij anders vraagt als je de app opent om iets te downloaden en dan stopt hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
als je googled vindt je het wel. Maar ik zie in de resultaten dat dit met name wordt gebruikt voor het installeren van applicaties die normaal gesproken betaald zijn, hier mag een mod zich over buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Hij heeft het antwoord al gegeven en apps downloaden zodat ze gratis zijn is illegaal. Ga lekker betalen man. Wel een s3 kunnen hebben, maar niet die paar centen voor een app? 8)7

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 09:13
Slaapje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:34:
Hij heeft het antwoord al gegeven en apps downloaden zodat ze gratis zijn is illegaal. Ga lekker betalen man. Wel een s3 kunnen hebben, maar niet die paar centen voor een app? 8)7
Of geen zin hebben om een virtuele CC aan te maken aangezien dat play store geen Ideal of Paypal ondersteunt! APK + SD data hoeft opzich niet eens illegaal te zijn aangezien je spellen ook buiten de playstore kan kopen en installeren op je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Slaapje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:34:
Sja, 500 euro aan een producent van een apparaat geven is geen probleem, maar 2 dollar aan een developer is van de zotten

hoewel het wel ronduit kak is dat je zonder CC geen apps kan kopen in de playstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Fixio schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:40:
[...]

Of geen zin hebben om een virtuele CC aan te maken aangezien dat play store geen Ideal of Paypal ondersteunt! APK + SD data hoeft opzich niet eens illegaal te zijn aangezien je spellen ook buiten de playstore kan kopen en installeren op je telefoon
Lijkt me duidelijk.

En ja, verder is het het inderdaad wel belachelijk dat je niet met paypal of iets dergelijks kan betalen.

[ Voor 24% gewijzigd door Slaapje op 30-01-2013 09:55 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het gaat er om dat ik niet kan betalen , ik heb een paypal account met mijn oude samsung galaxy kon dit wel maar dit is wel een aantal jaar geleden.
de app is trouwens gratis maar staat niet op markt place. maar ik krijg wel sd data file erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07 09:05
Anoniem: 485762 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:46:
het gaat er om dat ik niet kan betalen , ik heb een paypal account met mijn oude samsung galaxy kon dit wel maar dit is wel een aantal jaar geleden.
de app is trouwens gratis maar staat niet op markt place. maar ik krijg wel sd data file erbij
Welke app gaat het het over dan, elke app zal de SD-data op een andere locatie kwijt willen.
Los daar van, als je de .apk file installeert en de app voor het eerst start wordt er normaliter automatisch eventuele SD-data gedownload.

Misschien je vraag stellen op het forum waar je de .apk gevonden hebt ?
Anoniem: 485762 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 12:46:
Slaapje schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:49:
[...]

[...]

Lijkt me duidelijk.

En ja, verder is het het inderdaad wel belachelijk dat je niet met paypal of iets dergelijks kan betalen.
Knap dat jij wel met PayPal kan betalen in de Play Store terwijl daar door iedereen al jaren om gevraagd wordt omdat dit niet mogelijk is :F

[ Voor 36% gewijzigd door agoNITE op 30-01-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 15:06

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit lijkt op een vraag bij het installeren van illegale software dus bij twijfel gaat dit topic op slot. Mocht het niet zo zijn dan staat mijn DM postbakje open :)

Slot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.