Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop nieuwe laptop help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen alleen weet ik niet zo goed welke.

Me prijs klasse zit tussen de 650 en 750 €

Meeslepen zal ik niet zo zeer doen echter 15" vind ik qua grote meer dan genoeg. En hij zal altijd stroom in de buurt hebben dis veel eisend met de accu ben ik niet.

Ik wil em voornamelijk als entertainment middel thuis hebben ik heb alleen niet de ruimte voor een desktop.
Games zoals sims 3 zou ik graag op high res kunnen spelen.

Ik heb zelf deze al gezien maar heb er niet al te veel verstand van :

Asus k55vd-sx045h
Acer aspire 7560G-83528g1
Sony vaio SVE1512W1EB

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Mick

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Misschien is dit een goed startpunt: BBG voor laptops

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Dell 15R SE met kortingsbonnen is jouw beste keuze.

Komt met:

- i5
- 7730M
- 6GB DDR3
-750GB HDD

Dan kun je ook nog een 128gb ssd erin zetten voor veel meer snelheid. Heb je een goede laptop voor een goede prijs.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Verwijderd

Topicstarter
Dus de laptops die ik aangaf zijn geen optie? Want 900 euro valt me net wel iets buiten me budget..

Oh en sorry, kortings bonnen.. Hoe kom ik daar aan? |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 17:25 ]

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
Hier: Dell Waardebonnen Topic - Deel 2
Het is allemaal wel vrij ingewikkeld, maar ik heb een screenshot van iemand die het wel helder uitlegt, zie hier.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Nee niet 900 euro, rond de 640 momenteel dacht ik. Dan kan je er voor honderd euro nog een ssd inzetten. Heb je een heel mooi en snel systeem :)

Die andere laptops zijn wel aardig, maar met de dell krijg je een full hd scherm (mat) wat sowieso al een erg mooie plus is.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Pagina: 1