Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen, waarschijnlijk zo nu en dan wat streamen, proggen, soggen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te richten op een budget van 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al beeldscherm en andere externa apparatuur van mijn huidige PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wat er ongeveer in de onderstaande tabel staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, niet veel ervaring met zelf pc samenstellen nog.
Dit betekent ook dat ik erg open sta voor wijzigingen in mijn huidige setup die best wel eens overkill kon zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik heb niet echt voorkeuren op dit gebied
Zoals gezegd sta ik open voor ideëen, vermoedelijk is mijn setup van RAM en/of videokaart best overkill.
Ik heb zelf nooit het idee gehad dat SSD heel veel meerwaarde heeft, maar daar kan ik verkeerd zitten.
Al met al ben ik toch maar eens zo ver gekomen omdat ik erachter kwam dat mijn huidige PC geen DirectX 11 ondersteunt (Crysis3). ik heb em nu 2,5 jaar en heb een nieuwe PC al een tijdje uitgesteld,omdat ik zoiets had van mijn huifdige PC kan nog wel, maar hij begint nu toch wel kuren te vertonen en niet meer sterk genoeg te zijn om nieuwere games boven Low te draaien.
DE bijgevoegde PC is wat ik nu heb, dus je kan begrijpen dat wat richting EoL gaat
Gamen, waarschijnlijk zo nu en dan wat streamen, proggen, soggen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te richten op een budget van 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al beeldscherm en andere externa apparatuur van mijn huidige PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
wat er ongeveer in de onderstaande tabel staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, niet veel ervaring met zelf pc samenstellen nog.
Dit betekent ook dat ik erg open sta voor wijzigingen in mijn huidige setup die best wel eens overkill kon zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik heb niet echt voorkeuren op dit gebied
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 200,90 | € 200,90 |
1 | Gigabyte GA-Z77X-D3H | € 116,95 | € 116,95 |
2 | Club3D Radeon HD 7850 royalQueen | € 155,50 | € 311,- |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB | € 113,90 | € 113,90 |
1 | Sharkoon T9 Value Green edition | € 57,90 | € 57,90 |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 38,20 | € 38,20 |
2 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 44,95 | € 89,90 |
1 | OCZ ModXStream Pro 700W | € 78,50 | € 78,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.007,25 |
Zoals gezegd sta ik open voor ideëen, vermoedelijk is mijn setup van RAM en/of videokaart best overkill.
Ik heb zelf nooit het idee gehad dat SSD heel veel meerwaarde heeft, maar daar kan ik verkeerd zitten.
Al met al ben ik toch maar eens zo ver gekomen omdat ik erachter kwam dat mijn huidige PC geen DirectX 11 ondersteunt (Crysis3). ik heb em nu 2,5 jaar en heb een nieuwe PC al een tijdje uitgesteld,omdat ik zoiets had van mijn huifdige PC kan nog wel, maar hij begint nu toch wel kuren te vertonen en niet meer sterk genoeg te zijn om nieuwere games boven Low te draaien.
DE bijgevoegde PC is wat ik nu heb, dus je kan begrijpen dat wat richting EoL gaat