Windows 8 Media Center Pack

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:24
Vanavond al wat op Internet zitten zoeken, maar ik kan het niet vinden of ik zoek verkeerd.

Is de Windows 8 Media Center Pack code die je bij Microsoft gratis kon aanvragen, ook te gebruiken bij een herinstallatie ergens verder in volgend jaar dan 01-02-13. De code is al geactiveerd, want ik gebruik de Media Center Pack al wel. Weet iemand dit?

En vervalt je gewoon licentie, als je de Media Center Pack activeert (ik hoop het niet, Media Center is leuk om mee te spelen, maar niet meer dan dat).

[ Voor 18% gewijzigd door Jumpman op 30-01-2013 00:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSoFijn
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 11:28
Als ik het goed gelezen had valt de Windows media center onder de app's van windows en die blijven gekoppeld aan je account. ik kon het alleen zelf ook niet zosnel terug vinden

Is het nu binnenste buiten, of buitenste binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:19

TheVMaster

Moderator WOS
Het lijkt mij logisch dat je Media Center Pack het gewoon blijft doen....ook als je hem zeg maar nu niet gebruikt (maar hij al wel geinstalleerd is geweest). De licentievoorwaarden zullen, mag ik aannemen, gelijk zijn aan de voorwaarden die gelden als je hem vanaf 1 februari voor 9 euro gaat aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het programma kan je blijven gebruiken en de key is gekoppeld aan je account. Maar mijn vermoede is als je nog eens moet formateren en media center terug wilt na verval datum dat dit niet gaat. Maar dat is enkel mijn vermoeden. Echt zeker weten weet ik het niet. :-(