Hallo allemaal
Ik heb sinds vandaag de bf3 weer van de plank gehaald, maar ik krijg een cpu load van 95-100% ongeacht de instellingen
Ik heb het spel op mijn oude scherm altijd goed gespeeld, toendertijd op 1400x900 op een enkele 6850. dit is prima speelbaar.
Ondertussen, toen bf3 op de plank lag, is er een full hd monitor bijgekomen en een tweede 6850, en nu draait het spel echt niet lekker.
Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt niet om de load naar beneden te krijgen (ook niet m'n virusscanner)
Uiteindelijk alles in ccc op z'n laagst gezet, maar ook dit wil niet baten
(ik heb hem ook zonder crossfire geprobeerd)
Settings:
-aa: 2x
-filter: standaard
-aa methode: multisampeling
-morgologische filtering: uit
-anisotropische filtering: 2x
-kwaliteit textuurfiltering: prestaties
crossfirex modus: 1x1 optimaliseren (standaard werkt ook niet)
resolutie: 1400*7nogwat
Voor de duidelijkheid, dit zijn de laagste settings die ik even voor mogelijk zit (resolutie kan nog wat lager) maar ik blijf 95-100% load houden.
Mijn frames blijven ook rond de 25-40 hangen.
Specs:
Processor: Phenom x4 (quad core) 9950 BE @stock (2,6 ghz)
graka: 2x6850 (sapphire)
Mobo: m4a78e
De rest maakt niet zoveel uit?
Ik zou erg uit de brand geholpen zijn met een oplossing. In cod bo2 haal ik wel gewoon rond de 100 frames. Ik weet dat ik een dikke cpu bottleneck heb, maar hij heeft altijd goed gedraait op een mindere setup op 1400x900 en nu doet hij het niet op allerlaagste settings.
Groet Roger
Ik heb sinds vandaag de bf3 weer van de plank gehaald, maar ik krijg een cpu load van 95-100% ongeacht de instellingen
Ik heb het spel op mijn oude scherm altijd goed gespeeld, toendertijd op 1400x900 op een enkele 6850. dit is prima speelbaar.
Ondertussen, toen bf3 op de plank lag, is er een full hd monitor bijgekomen en een tweede 6850, en nu draait het spel echt niet lekker.
Ik heb alles geprobeerd, maar het lukt niet om de load naar beneden te krijgen (ook niet m'n virusscanner)
Uiteindelijk alles in ccc op z'n laagst gezet, maar ook dit wil niet baten
(ik heb hem ook zonder crossfire geprobeerd)
Settings:
-aa: 2x
-filter: standaard
-aa methode: multisampeling
-morgologische filtering: uit
-anisotropische filtering: 2x
-kwaliteit textuurfiltering: prestaties
crossfirex modus: 1x1 optimaliseren (standaard werkt ook niet)
resolutie: 1400*7nogwat
Voor de duidelijkheid, dit zijn de laagste settings die ik even voor mogelijk zit (resolutie kan nog wat lager) maar ik blijf 95-100% load houden.
Mijn frames blijven ook rond de 25-40 hangen.
Specs:
Processor: Phenom x4 (quad core) 9950 BE @stock (2,6 ghz)
graka: 2x6850 (sapphire)
Mobo: m4a78e
De rest maakt niet zoveel uit?
Ik zou erg uit de brand geholpen zijn met een oplossing. In cod bo2 haal ik wel gewoon rond de 100 frames. Ik weet dat ik een dikke cpu bottleneck heb, maar hij heeft altijd goed gedraait op een mindere setup op 1400x900 en nu doet hij het niet op allerlaagste settings.
Groet Roger