zoekoptie vraag en aanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 13:37
Avond,

Ik loop al een tijd rond met een vraag over de zoekfunctie bij vraag en aanbod, ga hem toch eens stellen. Als ik blader in vraag en aanbod, en ik ga bijvoorbeeld naar games, dan staat het zoekvak daarboven standaard op zoeken in de pricewatch, niet op vraag en aanbod zelf.

Misschien mis ik iets maar waarom is dat, of kan je op een andere manier snel zoeken binnen vraag en aanbod die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
anyone please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kun je een screenshot maken van hetgeen je precies bedoeld? als ik zoek op games dmv het zoekveld of via de navigatie kom ik uit op games binnen vraag & aanbod

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Als je liks kijkt dan kan je zoeken op trefwoord. Als je de balk bovenin gebruikt en je zoekt dan krijg je een een overzichtspagina met alle resultaten verdeelt over alle onderdelen van Tweakers waaronder V&A.

Logisch? Nope. Maar daar heeft men nu eenmaal voor gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Als ik boven in het menu op vraag en aanbod klik, dan op games, nog een keer games, nog een keer games dan kom ik in de lijst met ....tweedehands games. Op dat moment, dus na die laatste klik veranderd het zoekveld van "zoeken in vraag en aanbod" naar "zoeken in pricewatch" - terwijl je dan midden in vraag en aanbod zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Dat is by design. Nogmaals, logisch? Nope.

Maak een topic aan in Lieve Devvers LD. Misschien doen ze er wat mee.

Lieve Devvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
thx
Pagina: 1