Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell U 2713 monitor ,USB poorten werken niet .

Pagina: 1
Acties:

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03:09
Ik heb sinds kort de Dell U2713 , hier zitten ook 4 USB 3.0 poorten maar ik weet echt niet hoe ik die poorten nu aan de gang krijg , ik heb div HDD schijven geprobeerd maar de verklikker lampjes gaan niet branden . In het menu of gebruiksaanwijzing zie ik hier niets overstaan , ik heb Dell support een mail gestuurd maar na een week nog steeds geen antwoord .

Heeft iemand een idee hoe dit aan te pakken , of heeft iemand de zelfde monitor en kan me meer vertellen .

Thx

Verwijderd

Heb je de monitor wel aangesloten aan een usb poort aan de pc? Met de bijgeleverde kabel?

• ramrodwillem
Er zit een USB 3.0 kabel tussen monitor en MacMini

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
En doen die HDD schijven het wel rechtstreeks op je MacMini?

Verwijderd

Ook dat. Werkt een muis oid wel? Misschien kan er via die poort niet voldoende stroom geleverd worden.

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:22
Ander kabeltje tussen mini en scherm geprobeerd?

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02:50
Externe HDD is mogelijk een te zwaar apparaat wat je niet zomaar op een verdeelhubje kan zetten maar een 'echte' eigen usb-poort nodig heeft. Vooral oudere schijven hebben nogal eens over de 500mA nodig om op te starten, en de output van zo'n Macmini is 500mA als ik het goed begrijp. Als je het dan ook nog eens gaat opsplitsen via een verdeelhub (die zit in de monitor) gaat het met harde schijven niet goed nee.

Tien tegen een dat je usb-muis of usb-stick 't wel gewoon doet.

Verder kan de bottleneck ook gewoon niet bij je Mac maar bij de Dell usb-poorten liggen:

"most of the later model flat screen monitors from Dell come with USB ports. These a low powered ports intended to be used for simple USB peripherals such as a mouse and keyboard"

En als je per-se je drive aan je monitor wil klikken zou je nog kunnen overwegen om een dingetje aan te proberen dat de stroom van 2 USB poorten samenvoegt in een usb-outlet. Maargoed, beter direct aan je mac hangen dus, die schijven.

• ramrodwillem
Een USB stick doet ook niets en ook een muis werkt niet , de HDD die ik heb gebruikt doen het wel op de MacMini .

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
En doet die HUB in de monitor het wel op een andere PC? Ik neem even aan dat die Mac Mini over USB3.0 poorten beschikt.

Verwijderd

Met antwoorden van 1 zin gaan we niet ver komen ramrodwillem. We willen best helpen maar wat meer initiatief tonen en meer info geven kan geen kwaad.

Heb je gebruik gemaakt van de bijgeleverde kabels of van een andere kabel?

Heb je het aangesloten zoals hiet te zien is op plaatje 4?
ftp://ftp.dell.com/Manual...m_Setup%20Guide_en-us.pdf

• ramrodwillem
@ Ciris ,

Die kabel had ik over het hoofd gezien , deze nu ingepluged en de 3.0 poorten werken , ook de HDD,s .

Bedankt ,

Willem

Verwijderd

Ik ben dan heel benieuwd hoe je het daarvoor had aangesloten.

• ramrodwillem
Via de Displayport naar Thunderbolt connector op de MacMini .

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:04:
Heb je de monitor wel aangesloten aan een usb poort aan de pc? Met de bijgeleverde kabel?
ramrodwillem schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:27:
Er zit een USB 3.0 kabel tussen monitor en MacMini
?
Pagina: 1