Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Frontpage profiel geeft HTTP 500

Pagina: 1
Acties:

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Ik weet niet wat Griffin voor bijzonder profiel heeft, maar als ik daarheen ga krijg ik een prachtige HTTP 500 terug. Andere profielen, heb er steekproefsgewijs een stuk of tien geprobeerd, lijken hier geen last van te hebben.

[edit]
Google Chrome 24.0.1312.52 (Desktop) op Windows 8 trouwens, lijkt me niet echt relevant voor het probleem eigenlijk maar je weet maar nooit.

[ Voor 21% gewijzigd door AtleX op 29-01-2013 16:36 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-11 15:28
Hier het zelfde probleem met mijn eigen profiel.
ReTechNL
Het enigste wat ik met mijn profiel heb gedaan is het toevoegen van producten aan mijn wenslijst.
Dit probleem doet zich ook voort bij het aanroepen van bijvoorbeeld een wenslijst.
code:
1
http://tweakers.net/gallery/283313?wish_id=406526#tab:wenslijst

Dit is alleen wel vrij logisch dat het probleem zich op die pagina ook voort doet. Dit omdat het gewoon dezelfde pagina is.

[ Voor 69% gewijzigd door ReTechNL op 29-01-2013 17:15 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Topicstarter
Ik heb zojuist om het te testen een product aan mijn wenslijst toegevoegd maar dat sloopt mijn profiel niet.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik krijg bij jullie profielen geen error maar een witte pagina :S
Firefox hier overigens.

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 29-01-2013 17:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Werkt nu weer zo te zien

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Er waren inderdaad een paar errors inde logs verschenen na de update/release, maar de meestenzouden opgelost moeten zijn

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1