Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:34
Zijn er op dit forum nog meer mensen die mee hebben gedaan met de 50% Geld terug promotie van Microsoft? Ik wacht nu al bijna 3 maanden op het geld maar tot nu toe heb ik nog steeds niets ontvangen. Dit was voor mij de reden om het te kopen anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan...

http://www.microsoft.com/netherlands/geldterug/default.aspx

Ik heb gelijktijdig toen windows 8 uit was een muis en keyboard van microsoft gekocht. Ik heb toen via de Microsoft website een formulier ingevuld en opgestuurd met de bijbehorende codes op de doosjes van het product. Omdat ik dus de codes al heb opgestuurd kan ik deze niet nog een keer opsturen.

{Ik heb trouwens geen idee of ik het in het juiste topic heb geplaatst}

Aankoop is gedaan bij Informatique.

[ Voor 10% gewijzigd door sinasappel op 29-01-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:11
Bij welke winkel heb je dit gekocht?

Bij een van deze veronderstel ik?
http://www.microsoft.com/hardware/nl-nl/reseller

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
Informatique, via hun ben ik ook achter de korting gekomen, werd actief reclame mee gemaakt op de website

http://www.informatique.n...nner&utm_campaign=folder7

Pagina 6 van 8

[ Voor 41% gewijzigd door sinasappel op 29-01-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Gewoon nog even geduld uitoefenen, het termijn stond op 3 maanden, en dat is als ik het goed lees, nog niet verstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Ik lees niets over een (kopie) aankoopbon met bedragen welke ook een verplichting voor de actie is? Die heb je toch wel meegestuurd? Heb je ook aan de voorwaarde voldaan dat win8 en de aanschafte hardware op dezelfde aankoopbon staan?

Plus wat Spaiker zegt... uitbetalen kan tot 3 maanden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
Ja in de voorwaarden moest je:
-kopie aankoopbom
-codes (stickers) van dozen afhalen en meesturen (zodat ook niet andere mensen hier misbruik van kan maken)

Dit heb ik allemaal gedaan. Correct is dat het nog niet drie maanden voorbij is, maar wel al bijna. Heb er echt totaal nog niets van gehoord, niet eens dat ze iets hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Dat is op dezelfde manier als die Nokia Promotion met gratis lader bij aankoop van een Lumia 920. De personen die ik ken die dat gedaan hebben, kregen ook zonder tussentijdse melding hun lader in de bus.

Gun het nog een beetje tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
Nou voor uit dan maar... dan wacht ik nog wel even. Zoals je het nu stelt moet ik aannemen dan: Nokia = Microsoft. Dat is het toch nog niet...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dit hoort in het Shopping Forum thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
sinasappel schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:03:
Nou voor uit dan maar... dan wacht ik nog wel even. Zoals je het nu stelt moet ik aannemen dan: Nokia = Microsoft. Dat is het toch nog niet...? :)
Nee, ik legde maar een vergelijking tussen de beiden. Ze hebben beiden zo een acties lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
Eindelijk na, zeg precies, 3 maanden hebben ze betaald.

Slotje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de update. Slotjes volgen niet wanneer een topic is opgelost, maar wanneer er sprake is van overtredingen van beleid of algemene voorwaarden ;)
Pagina: 1