Office starter terugkrijgen na herinstallatie Windows 8

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 17:25
Ik heb een nieuwe notebook gekocht waar Windows 8 en Office Starter opstonden maar ik heb er zelf een SSD ingebouwd en Windows 8 opnieuw geïnstalleerd dus ben Office Starter nu ook kwijt. Is het mogelijk Office Starter ergens te downloaden en dat ie dan de licentie detecteert (net zoals Windows 8 dat doet, want daar heb ik ook geen key in hoeven vullen)?

Ik vond dit: http://www.ghacks.net/201...soft-office-starter-2010/ maar dat is alleen voor Vista & 7.

Of is er nog een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Indiaan706 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:12:Windows 8 opnieuw geïnstalleerd ... dat ie dan de licentie detecteert
Aangezien je hem opnieuw hebt geinstalleerd ben je je licentie kwijt lijkt mij.
Wat betreft die link, er is geen Office speciaal voor windows 8, die werkt ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Mij lijkt het ook dat die licentie gekoppeld zit aan je installatie. Daarnaast heeft Microsoft ook de ondersteuning beëindigd, dus ik denk niet dat ze een installer aanbieden.

Voor zover ik kan zien is er niets wat je niet met OpenOffice zou kunnen, dus stap daar naar over zou ik zeggen. Heb je ook geen advertenties.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indiaan706
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 17:25
Ik dacht dat het gekoppeld zou zijn aan m'n Windows-licentie, en dat is nog wel steeds dezelfde natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Van wat ik weet zijn die nooit gekoppeld geweest, in geen enkel geval. Het zijn altijd compleet losse licenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
TheRealRMike schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:29:
Van wat ik weet zijn die nooit gekoppeld geweest, in geen enkel geval. Het zijn altijd compleet losse licenties.
Ik dacht dat het altijd aan de OEM licensie hing. Maar hoe dan ook ben je out of luck, microsoft biedt de bestanden niet meer aan.
Indiaan706 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:26:
Ik dacht dat het gekoppeld zou zijn aan m'n Windows-licentie, en dat is nog wel steeds dezelfde natuurlijk.
Sowieso heb je niet meer dezelfde licentie na het upgraden, lees de EULA maar eens door (ik bedoel, je bent er mee akkoord gegaan NA het lezen toch? :+)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 10:22
LiquidT_NL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:35
Sowieso heb je niet meer dezelfde licentie na het upgraden, lees de EULA maar eens door (ik bedoel, je bent er mee akkoord gegaan NA het lezen toch? :+)
_O- _O- _O- _O-

[ Voor 31% gewijzigd door barry457 op 29-01-2013 12:39 ]

Pagina: 1