Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internetmarketing Enquete

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik doe onderzoek na in welke mate internet het marketingbeleid van grote bedrijven heeft veranderd. Ik wil hier ook bij onderzoeken hoe de consument hier zich bij voelt. Ik zou het op prijs stellen als jullie deze enquete zouden willen invullen.

Er zitten hier en daar wat spelfouten in mijn excuses daarvoor maar ik heb hem snel moeten maken omdat de oude resultaten verloren zijn gegaan

Ik zoek ook nog een ondernemer op het internet die een boekje open wil doen over zijn marketingbeleid

Lars

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Euhmmm.... Enquete? Waar?

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Verwijderd

Topicstarter
oh haha helemaal vergeten de link er bij te doen
*snip*

[ Voor 26% gewijzigd door RobIII op 29-01-2013 11:53 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar zo werkt 't hier niet. Voor enquetes kun je contact opnemen met de moderators van 't forum in kwestie en dan, in overleg, misschien een enquete plaatsen.

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 29-01-2013 11:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.