Windows 8 niet meer te activeren na office activatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Ik heb een legale windows 8 x64 versie die perfect werkte (upgrade). Gisteravond verliep mijn office 2013 trial en ik moest even snel een document maken dus ik had geen zin om een nieuwe office erop te zetten. Ik wilde even snel office hacken met een willekeurig tooltje (en dan vandaag of later oudere legale office erop zetten).

Goed tot zover het plan, gelijk keihard afgestraft want windows kan ik niet meer activeren?

Ik vond gisteravond snel een tooltje Office 2013 Activation V1 By Oxava.com en runde die. Stom natuurlijk maar goed. Ik heb geen idee wat dat ding allemaal gedaan heeft maar sindsdien krijg ik de volgende foutmeldingen:

Error 0xc004fe00 Core windows not supported.

Voordat ik dit tooltje draaide heb ik nog een ander gebruik die iets met windows 8 core versie gedaan heeft.

Probleem is dat ik nergens een manier kan vinden om dit te herstellen, want ik vind alleen maar hits met illegale windows versies :( Ook met slmgr tig dingen geprobeerd in cmd.exe werkt ook niet

Ik heb een windows 8 key met zo'n gratis WMC key. Moet ik dan de WMC gebruiken?

Nogmaals ik vraag niet om mijn office aan de praat te krijgen, enkel een herstel manier om mijn legale windows 8 versie te activeren en mijn legale office 2010 weer te kunnen installeren. Kan me voorstellen dat dit wat grijs is allemaal, maar wil het herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 10:52

Wish

ingwell

Format en re-install?

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
hehe liever niet, zou wel harde leerschool zijn. Ik kan wel gewoon in Windows he en alles doen. Alleen activatie werkt niet meer, dan krijg ik die error

en die core melding lijkt erger dan het is volgens mij. Volgens mij meer ID probleem ofzo, heb hem laten denken dat het een windows 8 core editie is ipv pro WMC

[ Voor 22% gewijzigd door Tennisbal op 29-01-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Vaak zijn dat wel van die harde wijzigingen die je niet zo 1,2,3 ff hersteld. Denk dat je met een herinstallatie eerder klaar bent (uurtje maximaal als je een half uur voor W8 en half uur voor Office telt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:24
Tja, open deur. Maar dat soort tooltjes vernaggelen vaak meer dan dat ze goed doen.
Leer momentje en opnieuw installeren.
Kun je Win 8 niet opnieuw over je huidige installatie heen zetten? Alles blijft bewaard maar wordt gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

systeemherstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Nu even proberen, was er nooit echt heel positief over.

update: wtf is dit nou weer, alles weg bij systeemherstel alleen wazige install van een of andere vage crackersgroep. Gaat lekker dit, toch maar reinstall wss. Of zijn er nog mogelijkheden?

[ Voor 33% gewijzigd door Tennisbal op 29-01-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Arunia schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:29:
Tja, open deur. Maar dat soort tooltjes vernaggelen vaak meer dan dat ze goed doen.
Leer momentje en opnieuw installeren.
Kun je Win 8 niet opnieuw over je huidige installatie heen zetten? Alles blijft bewaard maar wordt gerepareerd?
Als ik een herinstall over bestaand doe, zal dat in dit geval niet problemen opleveren met activatie? Of zal dat goed gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRealRMike
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-12-2024
Dat was een supersnelle systeemherstel haha, maar neem een herinstallatie, dan ben je zeker van alle ziektes af.
Het zou balen zijn als je het nu 'oplost' en dan volgende week weer problemen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
TheRealRMike schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:37:
Dat was een supersnelle systeemherstel haha, maar neem een herinstallatie, dan ben je zeker van alle ziektes af.
Het zou balen zijn als je het nu 'oplost' en dan volgende week weer problemen krijgt.
zit niks anders op idd. Maar kale install is zo klaar natuurlijk, customizen etc niet :( Damn me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:24
Ik denk dat dat het juist oplost en dat je dan de activatie juist kan doen, maar goed. Ik heb 8 wel besteld, maar nog niet kunnen installeren. Dus mijn kennis is ook maar beperkt.
Het is wel iets wat ik zou doen als ik niet alles opnieuw zou willen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-10 10:52

Wish

ingwell

tennisbal schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:36:
[...]

Als ik een herinstall over bestaand doe, zal dat in dit geval niet problemen opleveren met activatie? Of zal dat goed gaan?
Gewoon even de partitie leegmaken voor de herinstallatie.

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:43
Het lijkt erop dat je activatie proggie wel erg vaag is. Ik gebruik ook wel eens tijdelijk een activatie tooltje, maar nooit geen problemen mee gehad. Vaak zijn die van torrent sites wel ok.

Maar misschien kun je nog via veilige modus systeem herstel doen. PC opstarten --> F8 --> veilige modus --> systeemherstel. Ook is systeemherstel mogelijk vanuit install DVD/USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Herstel werkt allemaal niet, zo maar even alles herinstalleren op mijn vrije dag, leuk... NOT :) Maak wel even een image als alles werkt, dit is niks zo. Ben straks weer 3 uur verder eerder alle applicaties etc erop staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Ok luie vraag, vroeger maakte ik met Ghost een perfect image van een nieuw systeem, tegenwoordig zijn we wat jaren verder. Wat is nu de beste manier of een werkende image te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 13:31

Eagle Creek

Breathing security

tennisbal schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:31:
[...]

Nu even proberen, was er nooit echt heel positief over.
Waarom niet? Helpt bij veel mensen perfect!
tennisbal schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:31:
update: wtf is dit nou weer, alles weg bij systeemherstel alleen wazige install van een of andere vage crackersgroep. Gaat lekker dit, toch maar reinstall wss. Of zijn er nog mogelijkheden?
Leuk progje!

Weet je overigens zeker dat je alle herstelpunten toont?
tennisbal schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:44:
Ok luie vraag, vroeger maakte ik met Ghost een perfect image van een nieuw systeem, tegenwoordig zijn we wat jaren verder. Wat is nu de beste manier of een werkende image te maken?
Gewoon met Windows zelf. Zit een prima image programma in. In het configuratiescherm kiezen voor de Windows 7 back-upopties.

Anders Acronis of zo.

[ Voor 3% gewijzigd door Eagle Creek op 29-01-2013 12:47 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:51

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

tennisbal schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:44:
Ok luie vraag, vroeger maakte ik met Ghost een perfect image van een nieuw systeem, tegenwoordig zijn we wat jaren verder.
Inderdaad een te luie vraag... Da's niet de bedoeling...

En verder kun je beter even je voorgaande post editten en aanvullen ipv steeds een nieuwe post te plaatsen. Dat voorkomt onnodig "kicken" van het topic.

[ Voor 5% gewijzigd door Question Mark op 29-01-2013 12:46 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Question Mark schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:46:
[...]

Inderdaad een te luie vraag... Da's niet de bedoeling...

En verder kun je beter even je voorgaande post editten en aanvullen ipv steeds een nieuwe post te plaatsen. Dat voorkomt onnodig "kicken" van het topic.
I know, maar in windows 8 zag ik ook de meeste idiote vragen voorbij komen tijd terug toen ik er nog veel postte (of vragen die al 50 x beantwoord waren), dus daarom even de snelle luie vraag.

Kick was niet de bedoeling probeerde het overzichtelijk te houden.

Update: damn wat is er mis met mijn karma, nu is de dvdrom ook kapot, lade doet niks meer :(

[ Voor 7% gewijzigd door Tennisbal op 29-01-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:19

TheVMaster

Moderator WOS
Om eerlijk te zijn zou ik je willen aanraden om een format te doen. Als je ook bij Systeemherstel al sporen vind van crack en hacks...tja...wie weet wat er verder nog 'besmet' is op je PC.

Harde leerschool, maar blijkbaar is dat nodig (sorry kon het niet laten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
TheVMaster schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:41:
Om eerlijk te zijn zou ik je willen aanraden om een format te doen. Als je ook bij Systeemherstel al sporen vind van crack en hacks...tja...wie weet wat er verder nog 'besmet' is op je PC.

Harde leerschool, maar blijkbaar is dat nodig (sorry kon het niet laten)
Normaal gesproken gaat het meestal wel goed met die cracks, draai nu win 8 na format en gaat goed. Nu nog even alles opnieuw installeren en normale office erop knallen.

Dacht dat er een makkelijker fix was maar toch maar op deze manier gedaan :) Dank allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:19

TheVMaster

Moderator WOS
tennisbal schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:07:
[...]

Normaal gesproken gaat het meestal wel goed met die cracks, draai nu win 8 na format en gaat goed. Nu nog even alles opnieuw installeren en normale office erop knallen.

Dacht dat er een makkelijker fix was maar toch maar op deze manier gedaan :) Dank allen
Tja...ik zou het risico niet nemen maar goed....blij dat je officiele versies het weer allemaal goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
TheVMaster schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:14:
[...]

Tja...ik zou het risico niet nemen maar goed....blij dat je officiele versies het weer allemaal goed doen.
Was in het kader van snel even documentje maken want kon niet meer editen. Voortaan weet ik wel beter met dit soort activatietools :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 21:03

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Gratis tip.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
probleem was dat ik een document wilde afmaken in office 2013 formaat. Gemerkt dat hij niet volledig compatible is/was, of misschien verkeerd opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-10 13:31

Eagle Creek

Breathing security

Office web apps?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-10 08:23
Er zit in windows 8 een reset functie.
wikipedia:

Er zijn twee nieuwe herstelfuncties toegevoegd: Refresh en Reset. Refresh zorgt ervoor dat alle bestanden van Windows worden hersteld naar de originele staat, maar instellingen, bestanden, Modern UI-apps en desktopprogramma's blijven ongeschonden. Een reset brengt Windows 8 terug naar de fabrieksinstellingen en verwijdert alles.[36]

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Pagina: 1