Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webinterface voor Video Bibliotheek

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

• iFanboy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-10 10:54
Beste Tweakers,

Ik ben al een lange tijd op zoek naar een makkelijke manier om mijn "grote" verzameling films op een makkelijke manier te benaderen van buitenaf.

Thuis heb ik een HTPC staan met XBMC die de films lokaal streamt vanaf mijn "Media Server".

Ook maak ik gebruik van een App genaamd Air Video. Op deze manier kan ik films van mijn Media Server bekijken op mijn iPad of iPhone. Overal ter wereld waar internet is. Inclusief .srt ondersteuning d:)b .

Helaas bestaat er geen Windows client of webinterface voor Air Video ;( .

Ik ben dus op zoek naar het liefst een webinterface zodat ik niets hoef te installeren maar desnoods een client als het niet anders kan.

Om het misschien nog wat te verduidelijken. Ik ga naar "media.mijndomein.nl" en ik krijg een inlogscherm voor m'n neus. Ik log in met mijn gegevens en kom op een pagina met al mijn films. Ik klik er ééntje aan en kan hem bekijken inclusief ondertiteling. Via HTML5, Flash of wat dan ook als het maar werkt.

Als dit zou kunnen dan zou dit echt geweldig zijn. Ik ben totaal niet goed met PHP of Javascript. Een beetje HTML lukt nog wel maar daar houdt het dan ook op. Hopelijk bestaat er al zoiets en is het niet moeilijk om dit te laten werken.

In ieder geval bedankt voor het lezen van dit topic. Ik heb de weken hiervoor uren lopen googelen maar ik kom er echt niet uit.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
iFanboy schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:12:
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een makkelijke manier om mijn "grote" verzameling films op een makkelijke manier te benaderen van buitenaf.
Sorry, maar in de Devschuur® gaat 't over zélf programmeren (zie Waar vind ik...? en scriptrequest).
Zoeken en vergelijkend waren onderzoek moet je dus zelf doen. Je bent hier echter wel van harte welkom als je toch besluit zelf aan de slag te gaan en tegen (concrete) programmeerproblemen aan loopt ;)

Zie overigens ook Waar hoort mijn topic? en vooral onze Quickstart; daarin lees je hoe we hier graag een topicstart zien en, mocht je besluiten je topic elders op GoT te openen, dan heb je die wel nodig ;)

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 29-01-2013 10:16 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.