Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2010] Kan niet connecten met exchange server.

Pagina: 1
Acties:

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11 08:57
OP hetw erk gebruiken we office 2003 met bijbehorende exchange. NU wilde ik mijn agenda importeren thuis zodat ik hem kon syncen met google agenda maar ik krijg steeds de error dat ik niet kan connecten met de server.

Nu zou ik dit begrijpen dat dit niet kon vanwege een beveiligingsvraagstuk echter werken de zelfde settings wel op mijn htc one s.
Daar kon ik wel extra gegevens invullen zoals wachtwoord en domein maar zover kom ik niet eens in outlook.
Ik kan de server invullen en mijn gebruikersnaam en dat was het.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik toch met mijn pc kan syncen zoals ik kan met mijn mobiel?

NU hoef ik niet perse de mail op mijn pc te hebben maar het schijnt de enige manier te zijn om mijn outlook agenda te syncen met gmail. De telefoon kan de outlook agenda wel syncen maar vervolgens niet syncen met mijn gmail. Als daar toch een manier voor bestaat dan hoor ik het graag want dat zou een makkelijkere oplossing zijn.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-11 23:33
Wat zegt je systeembeheerder/ ServiceDesk? ;)
Jouw telefoon communiceert waarschijnlijk via ActiveSync of een MDM, outlook via MAPI. Het werkt dus totaal anders.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Dus je krijgt dit dialoogje:
Afbeeldingslocatie: http://mooibroek.dyndns.org/outlook.png
en dan kom je niet verder? De optie onderaan gezien: "serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren" ?
offtopic:
Die servicedesk zou'k niet bellen: zijn allemaal overbetaalde servicemonteurs ;o)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11 08:57
Brahiewahiewa schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 03:14:
Dus je krijgt dit dialoogje:
[afbeelding]
en dan kom je niet verder? De optie onderaan gezien: "serverinstellingen of extra servertypen handmatig configureren" ?
offtopic:
Die servicedesk zou'k niet bellen: zijn allemaal overbetaalde servicemonteurs ;o)
Nee 1 verder ik heb dan het onderste al geselecteerd. Ik lees trouwens dat office 2010 active sync niet ondersteund en 2013 wel. Daar zal dan het verschil in zitten.
Zou dat met een plugin op te lossen zijn?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Als je eerst met vpn contact legt met je bedrijfsnetwerk, kan je daarna door de vpn-tunnel simpelweg connecten met de exchange server.
Doe ik thuis ook: Outlook 2010 op laptop en een Exchange 2003-server.

Houdoe

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Vraag aan je Exchange administrator of Outlook Anywhere (of RPC over HTTP) is geconfigureerd en gepubliceerd. Zo ja, dan kun je deze instellingen gebruiken om contact te maken met de Exchange zonder een VPN verbinding.

Outlook 2013 ondersteunt inderdaad EAS, maar dat is voor Hotmail/Outlook.com accounts en niet voor Exchange accounts (daarvoor is Outlook Anywehre).

Overigens kun je met Outlook 2013 niet connecten naar een Exchange 2003 server. Outlook 2013 ondersteunt Exchange 2007 en nieuwer door de afhankelijkheid van Autodiscover en EWS.

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Pagina: 1