Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Feature] Klikken op mini thumbnail

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-11 14:40
Geen idee of het hier al aangehaald is, ik kan het in ieder geval niet vinden, maar ik zou het wel een stuk logischer vinden dat een klik op de kleine thumbnail naast de titel van een product de grote afbeelding tevoorschijn tovert, in de plaats van op de prijzen van het product terecht te komen / te blijven.

Eventueel is het ook wel oké om zoals vroeger de gebruiker naar de specificatiepagina van het product om te leiden. Voor mij persoonlijk is het storend dat als ik op dat kleine plaatje klik, ik meestal gewoon op de dezelfde pagina blijf, want ik ga naar een product, zie dat plaatje staan, klik erop en ik blijf op de 'hoofdpagina' van het product. Does not compute :P

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-11 14:40
Schopje :)

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Schoppen doet zeer he ;). Het plaatje dat je ziet is vooral ter illustratie van het product, de categorie of bijvoorbeeld het merk. We gebruiken het dus op veel plekken, en houden het gedrag graag consequent. We kunnen je dus in veel gevallen niet naar de specificatie sturen omdat je in veel gevallen nog niet kun zeggen naar welke specificatie je gestuurd zou moeten worden. Klik je bijvoorbeeld op het plaatjes bij Tablets, dan is er niet meteen een logisch specificatietabblad waar we je heen kunnen sturen.

Het plaatje en de naam van het product, merk of categorie verwijzen daarom altijd naar dezelfde plek. Als je daadwerkelijk plaatjes van een product wilt bekijken, is het specificatietabblad daar het meest geschikt voor. Overigens staat het plaatje waar je op doelt ook altijd boven ook altijd op het overzichttabblad als je hem graag groot wilt bekijken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie dus een wontfix ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.