[suggestie] Forum indeling is verouderd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
Persoonlijk vind ik dat de forum indeling achterhaald is.
Waarom heeft bijvoorbeeld Apple het alleen recht op een eigen gedeelte en dit bijna geheel bovenaan het forum ?
Misschien was het een paar jaar geleden nodig, omdat er een grote opmars was voor Apple, maar er zijn tegenwoordig meer spelers zoals Google met Android software/hardware/partners en Microsoft software/hardware/partners.
Nu komt het bij mij over dat Apple een voorrangspositie krijgt en heeft op de andere en dit moet niet de bedoeling zijn lijkt me, omdat ik verwacht dat Tweakers hierin geen partij kiest.
Maar nu wordt gewoon de rest ergens helemaal onder het forum weggewimpeld en onoverzichtelijk opgesplitst.
Ik persoonlijk zou dit veranderd willen zien, maar goed misschien ben ik de enige die hier zo over denkt ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:18
Bij Windows vs andere OS'en is er trouwens ook zo'n onderscheid in softe goederen; maar ik ben het wel met je eens dat die apple-rubrieken wel een beetje maf zijn, heb me er ook wel eens over verbaasd.

Niet alleen dat ze eigen fora krijgen, maar ook een ander manier van moderatie, zoals de vele opsomtopics en 'waar kan ik het kopen'/'wachttijden'-topics met bedenkelijk niveau.

Maar goed, van de andere kant vind ik het wel lekker dat ze op een apart plek zitten, ik ben niet zo geïnteresseerd in de producten van dat bedrijf, dus ik vind het wel handig dat ik ze dan ook niet zie in die andere tablets/notebooks/telefoon-fora.

[ Voor 30% gewijzigd door sewer op 29-01-2013 09:14 ]