Toon posts:

Discussie omtrent de situatie rond GlobalDeals

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic is bestemd om te discussiëren over de ontstane situatie bij Global Deals en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen. Dit topic is mede ook opgezet om discussie in de shopreview te voorkomen.

Een en ander naar aanleiding van het volgende bericht dat een aantal klanten hebben ontvangen en dat inmiddels ook te lezen valt op hun website.
" Door omstandigheden is het momenteel erg moeilijk om de bestelde producten uit te leveren of deze terug te betalen. Er wordt nu gewerkt aan een oplossing. Dit gaat niet over 1 nacht ijs."
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
  • De welbekende "ja ik ook"-reacties.
  • Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shops.
  • Gooien met 'modder'.
  • Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
Wat wij wel graag zien:
  • Houd de discussie hier netjes.
  • Reageer beargumenteerd.
  • Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan is ook dit topic zo weer dicht.

Kijk ook in de handleiding veilig online winkelen voor tips wat je kan doen, en hoe je het risico op schade in dit soort situaties kan voorkomen of minimaliseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Algemeen
Even terug komen op het laatste review van Niels :

------------------------------------------------------------------------------------------------------
BELANRGIJK:

" Helaas zijn er mensen die hun geduld niet kunnen bewaren en medewerkers met de dood bedreigen.
Tegen deze personen is aangifte gedaan"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb meerdere mails ontvangen van gedupeerden die doodsbedreigingen kregen van Niels , en dan nog zoiets durven posten ???
Gisteren zou mijn 2650€ terug overgemaakt worden maar tot op heden niks gezien en ook geen antwoord meer .

Ik ben er elke dag mee bezig !!!!

Ik kreeg van de kvk de gegevens van Niels en ben hem zo gaan opzoeken . Bij de kvk is NIELS ingeschreven als verblijfplaats
Modbreak:*knip adres*
. Ik ben gelegen in Belgie , maar het kon mij niet schelen
hoe ver het ook was . Ik ben naar
Modbreak:*knip adres*
. Toen ik daar toegekomen was zag ik dat dit allemaal kleine kamertjes waren ..
Ik ben direct de naam gaan opzoeken van Niels/ Global Deals , maar deze waren nergens terug te vinden . Ik heb dan maar bij iemand aangebeld om het telefoon nummer te vragen van de eigenaar .

Ik had direct de eigenaar opgebeld "
Modbreak:*knip naam*
" en hem gevraagd of ik hem persoonlijk kon zien , en dat was geen probleem binnen de 10 min was hij ter plaats .

Ik kreeg te horen van de eigenaar dat
Modbreak:*knip naam*
hier enkel een kamer huurde maar er niet verbleef... De eigenaar had het contract van Niels opgezegd , aangezien Niels de huur nooit had betaald . Ondertussen heeft de eigenaar ook verdere stappen ondernomen , en is hier ook een rechtzaak begonnen . ( op dit adres staan nog 3 andere bedrijven ingeschreven)

Obdertussen ook al bij shoptrader.nl mijn verhaal gedaan (Global Deals huurt daar de webshop) Ze hebben ondertussen ook al veel klachten binnen gekregen , en werken dus ook volledig mee .BCC is hier ook heel druk mee bezig .....

Niels doet helemaal geen aangifte bij de politie , laat u hier niet pakken !!!! De politie verwelkom hem met open armen !!!!

Mensen die nog meer info hebben kunnen mij altijd een prive bericht sturen , ik ben er elke dag mee bezig en ik laat hier echt niks los !!!!

Modbreak:Bij het nogmaals plaatsen van NAW gegevens volgt een ban.

[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 28-01-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Kan iemand mij uitleggen wat hier precies aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn blijkbaar leveringsproblemen, en de winkel geeft op de website aan te zoeken naar een oplossing. Omdat er vele reviews van dezelfde mensen verschenen, leek er behoefte aan discussie. De ShopReview is daar niet ideaal voor, vandaar een topic hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is er aan de hand.

Onze dochter heeft hard gewerkt en gespaard voor een iphone 5 te kunnen kopen bij global deals.
Deze is besteld op 5 dec. ordernummer: 943
Na vele beloftes en uitvluchten nog niks ontvangen.

hier de beloftes van global deals.

5 dec : Wij hebben een levertijd van 9 dagen momenteel.

13 dec: Deze heeft u maandag 17 dec aanstaande in huis.

17 dec: Mijn directeur is daar op dit moment heen (koerierdienst), omdat de communicatie slecht
verloopt. Wij krijgen niet de gevraagde gevens door van onze verzendingen.

21 dec: Wij maken alleen gebruik van GLS, echter wij willen iedereen voor de kerst
hun toestel bezorgen. Hierdoor hebben wij het volgende geregeld voor onze
klanten.
Er is een Koeriersbedrijf ingeschakeld die aankomende maandag met 10
auto's door heel nederland gaat rijden.
Alle bestellingen die geplaatst zijn voor 17-12 worden per koerier op 24
december uitgereden.

24 dec: Ik begrijp heel goed dat de frustratie groot zijn en dat u het lange
wachten zat bent.
Ik zal er dan persoonlijk voor zorgen dat het geld retour komt.
U kunt terug lezen bij andere klanten, dat dit ook altijd netjes gedaan
wordt.

26 dec: Het is kerst en de 27ste kan ik weer wat betekenen voor jullie.
Dan zal het bedrag gecrediteerd worden

26 dec: Dit wordt morgen overgemaakt aan u. Dan is het de 27ste van december.
Het bedrag is bij u op 28 december zichtbaar op uw rekening

28 dec: Wij hebben de batch betalingen uitgevoerd.
Stappen zijn overbodig. Wij zitten natuurlijk met het weekend.
Wellicht is het bij u daarom maandag zichtbaar. U bent namelijk gevestigt
bij een andere bank.

28 dec: Betalingen zijn vandaag goed gezet en nagekeken en verwerkt.

02 jan: Ik kan deze week het geld terug boeken

02 jan: Ik kan niet eerder dan vrijdag 4 jan mensen weer geld overmaken

02 jan: Ik ben niet in de gelegenheid geweest om te werken de afgelopen dagen. Dit
i.v.m mijn dochter die ernstig ziek is.
Daarbij ben ik bezig om voor aankomende zaterdag een afhaaldag te plannen.

03 jan: Wij sturen de Iphone 5 morgen af naar u. Deze ontvangt u wel zaterdag aanstaande.

07 jan: Alle lopende bestellingen worden deze week verwerkt en verzonden.
Mijn excuses voor het lange wachten, maar ik kan u verzekeren dat wij
deze week gaan leveren.

07 jan: Je wordt altijd netjes gebelt als de chauffeur onderweg is.
Hij kan dan ook eventueel naar een andere locatie rijden welke u op dat
moment doorgeeft.

11 jan: Alle lopende orders van order 717 t/m 1156 worden aankomende week gewoon
verzonden.

15 jan: Ik verwacht vrijdag te leveren.
Heb je nog eenmaal je ordernummer, dan kan ik dit even nakijken

17 jan: 21 januari wordt je bestelling in behandeling genomen.
22 januari wordt deze afgeleverd bij je. Op 21 januari ontvang je een
email met daarin de track and trace code.

25 jan: Er wordt gewerkt aan een oplossing. Echter kunnen we vanwege de problemen
momenteel geen ijzer met handen breken.
We verwachten met 2 maanden ook uw toestel te kunnen leveren.

25 jan: uw verzoek tot crediteren wordt verwerkt.
We zorgen dat u uw geld ontvangt binnen de genoemde 2 maanden.

29 jan : nog steeds geen telefoon en geen geld terug ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:46
Dit klinkt allemaal wel heel ernstig. Die "Niels" houdt iedereen aan het lijntje lijkt het. Ik hoop voor iedereen dat het snel opgelost wordt en jullie je geld terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04:07
Zou ik mogen weten wat de prijsverschillen waren in vergelijking met concurrerende winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt precies als dat verhaal met die iPad's destijds. Weet de details niet meer heel goed maar een grote engelse keten zou naar nederland komen en die verkochten dan iPads voor 299 ofzo. Die heeft ook 100.000+ buitgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:12:
Klinkt precies als dat verhaal met die iPad's destijds. Weet de details niet meer heel goed maar een grote engelse keten zou naar nederland komen en die verkochten dan iPads voor 299 ofzo. Die heeft ook 100.000+ buitgemaakt.
Zullen we het bij de situatie waar het over gaat houden, en vooral niet allerlei vergelijkingen gaan trekken die geen steek houden en zonder dat er ook maar een flinter aan bewijs geleverd wordt?

We willen een platform bieden voor hen die mogelijk nog iets te goed hebben in de vraag hoe tot een oplossing gekomen kan worden. Het is hier niet de plaats om een heksenjacht te starten op basis van aannames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dus

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het echt jammer dat het zo moet ik heb 2 zomers lang gewerkt voor 500 euro bij elkaar te krijgen en dan gaan ze zo op, niels heeft wel lekker zijn geld zo verdiend over andermans rug om , helaas!
ik ben er wel iedere dag mee bezig en ookal zegt het extern bedrijf dat ze antwoorden doen ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:50:
ik vind het echt jammer dat het zo moet ik heb 2 zomers lang gewerkt voor 500 euro bij elkaar te krijgen en dan gaan ze zo op, niels heeft wel lekker zijn geld zo verdiend over andermans rug om , helaas!
ik ben er wel iedere dag mee bezig en ookal zegt het extern bedrijf dat ze antwoorden doen ze niet!
Ik vind het erg zuur voor je, dit riekt naar oplichting. Aangifte gedaan? Zal nog een hels karwei worden om überhaupt (een deel van) je geld terug te krijgen. Dure les voor je. Ik zou zelf nooit vooruit betalen, maar kijken of je ook kunt afhalen en ter plekke betalen nadat je het product hebt bekeken. Of het moet echt een betrouwbaar bedrijf zijn als een T-Mobile, Mediamarkt, bol.com, Wehkamp, V&D, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 19:30
Of met kredietkaart betalen indien de winkel deze optie bied. En anders onder rembours. Bij grote aankopen 500+ euro kies ik altijd voor kredietkaart of rembours. Hoe betrouwbaar de winkel ook is, de afgelopen jaren is duidelijk geworden dat ook grote shop's heel plots failliet kunnen gaan en bij vooruitbetaling ben je dan je geld kwijt, bij Krediet kaart en vanzelfsprekend onder rembours niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat ik raar vind zijn deze 2 reviews:
http://tweakers.net/shopr...eals.html?Page=4#r_105441
http://tweakers.net/shopr...eals.html?Page=4#r_105488

Als ik dit gelijktijdig lees met de enorme moeite van mensen om hun geld dan wel bestelling te krijgen, zeg ik per direct: nep reviews.

Lees ik dan verder in reacties, zie ik nog wat rare reacties langskomen (veelal one-post registers).

Daartussen zie ik nog wat reacties van Global zelf, is het mischien niet hander soort van inventarisatie te maken wie nu geld terug zou krijgen en het alsnog heeft gehad?
Het is werkelijk ongeloofelijk hoe een klant een bedrijf te gronde kan maken met valse informatie.
Inmiddels ben ik ook stappen aan het nemen tegen deze berichten. Zoals afgesproken wordt vrijdag dit bedrag gecrediteerd aan <naam>

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
Dat is vaak toch wel een risico van webshops.

Vaak zijn de marges flinterdun, als het dan eens fout gaat (niet geplande kosten, meer garantieafhandeling van product X, .. ) dan gaat het vaak goed fout.
De buffer is opgebruikt en je begint geld van nieuwe klanten te gebruiken om de put te vullen - na een tijd haalt dat je gewoon in.

De doodsteek komt dan op het moment dat het publiek uitkomt, klanten annuleren dan in massa hun bestellingen.
Leveranciers voelen de bui ook hangen en gaan ook minder/niet meer leveren of vooruitbetaling eisen => nog meer annuleringen omdat producten niet geleverd kunnen worden.
...

Betaling met kredietkaart is voor mij eigenlijk een vereiste, voor kleine bedragen wil ik daar nog we es van afzien, maar voor de rest ... boter bij de vis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 19:30
chime schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:49:
Betaling met kredietkaart is voor mij eigenlijk een vereiste, voor kleine bedragen wil ik daar nog we es van afzien, maar voor de rest ... boter bij de vis.
Inderdaad, dit is geen verwijt tegenover de gedupeerden hier, maar ik blijf het vreemd vinden waarom mensen niet meer een krediet kaart gebruiken bij aankoop van grotere zaken, meer in het algemeen waarom krediet kaarten toch zeker voor dit soort zaken niet meer zijn ingeburgerd in Nederland, maar ook in België. Het bespaart je een hoop miserie in dit soort gevallen.

Anyway, ik raad de gedupeerden aan het goed op te volgen en indien je een rechtsbijstandsverzekering hebt om deze in te schakelen. Als je je geld terug kan krijgen voor er een curator aangesteld is ben je beter af dan achteraf (in de veronderstelling dat deze onderneming failliet gaat/is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
SinergyX schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:32:

Als ik dit gelijktijdig lees met de enorme moeite van mensen om hun geld dan wel bestelling te krijgen, zeg ik per direct: nep reviews.

Lees ik dan verder in reacties, zie ik nog wat rare reacties langskomen (veelal one-post registers).

Daartussen zie ik nog wat reacties van Global zelf, is het mischien niet hander soort van inventarisatie te maken wie nu geld terug zou krijgen en het alsnog heeft gehad?

[...]
Ik zie niet echt een verantwoording in Tweakers voor een inventarisatie om zo de betaling te begeleiden. Wel is het heeeeel erg aannemelijk dat die positieve reacties van GlobalDeals zelf komt. Die huilie-reactie van GD zelf is wel echt te kansloos, doet me denken aan die C2B taferelen.

Of er wat tegen kan worden gedaan (die nep-reviews), geen idee.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:32:

[...]
Zullen we het houden bij de situatie die speelt? Ik hoef neem ik aan niet nógmaals uit te gaan leggen hoe zeer wij bovenop reviews zitten en wat er met bedrijven gebeurt die structureel frauderen (voorbeeld)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In juli (2012) heb ik een keer naar wens iets besteld bij Global Deals. Mijn pakket was toen kwijtgeraakt bij TNT (ik had de track en trace code en het pakketje bleef 'hangen' op één plaats) en toen ben ik goed en vriendelijk geholpen door Niels *knip*.

Vol vertrouwen heb ik daarom in november een nieuwe bestelling geplaatst. Tot op heden helaas nog niets ontvangen.

Wat ik vooral vreemd vind is dat er allerlei toezeggingen zijn gedaan:

- ten eerste een levertijd van 5 tot 7 dagen
vervolgens:
- een voucher van 20 euro ter compensatie voor het lange wachten: dat artikel zou echter wel 'later' geleverd worden dan de zaterdag waarop ik mijn telefoon kon ophalen (de ophaaldag, zoals hieronder besproken), mailde Niels *knip* me toen nog persoonlijk. (de code deed het niet. Ik mocht naar Niels vervolgens mailen wat voor artikel ik wilde bestellen...nooit meer iets over gehoord).
- een ophaaldag voor de klanten; plaats en tijd werd niet bekend gemaakt. Ook op de dag zelf niet, waardoor ik geen idee had waar ik heen moest. Geen reactie gehad van Niels *knip*, ook niet dat het niet door ging. Achteraf mailde hij dat 'een van de klanten zo slim was geweest op internet te zetten dat er een ophaaldag aankwam, waardoor de dag niet meer kon doorgaan omdat er teveel mensen op af zouden komen'. Ik heb overigens nergens op internet een dergelijk bericht gezien (en speur al een tijd heel internet af naar Global deals berichten) dus ik heb niet het idee dat er echt de intentie was om een dergelijke dag te organiseren; er was immers nog niets bekend.
- een mail waarin mij werd verzekerd dat de telefoon binnen 2 weken verzonden zou worden: de hardware was immers binnen.
- een mail waarin mij werd verzekerd dat de telefoon op 21 januari verzonden zou worden.

Verder als redenen gehoord:
- dochter is ernstig ziek waardoor we niet kunnen leveren
- probleem met de leveranciers
- zelf ziek etc.

De website had een keurmerk toen ik mijn telefoon bestelde, maar gaandeweg is dat keurmerk van de site gehaald.

Global Deals heeft me steeds laten denken dat het toestel al bij hen binnen was (hoe kon er anders een ophaaldag georganiseerd worden?) terwijl daar volgens mij helemaal niets van waar was.

Volgens Niels *knip* kon hij zijn 'inruilactie' niet aan, waarbij mensen voor een paar honderd euro hun oude telefoon konden inruilen voor een nieuwe. Op 21 november heb ik echter direct deze bestelling gedaan, toen de inruilactie nog maar een paar uur 'bestond'. Daarna zelfs nog een mail gehad van Niels dat de actie was verlengd wegens succes en dat ook familieleden, vrienden etc. er gebruik van mochten maken. Als ik mijn toestel al niet heb ontvangen (nb besteld op de eerste dag van de actie!), waarom heeft hij dan deze actie zelfs nog verlengd? Ik krijg door het hele gebeuren toch sterk het idee er ingeluisd te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 29-01-2013 18:42 . Reden: Achternaam verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klavander01
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb op 29-01-2013 mijn hele verhaal rond het niet uitleveren van mijn bestelling gedaan op 29-11-2012, gemaild naar de externe partij van Global Deals. Op hun website staat dat ze er naar streven iedereen binnen 24 uur te antwoorden.Ik wacht af t/m 31 -01-2013 daarna zal ik mijn bevindingen op dit topic plaatsen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
timofp schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:54:
[...]
Inderdaad, dit is geen verwijt tegenover de gedupeerden hier, maar ik blijf het vreemd vinden waarom mensen niet meer een krediet kaart gebruiken bij aankoop van grotere zaken, meer in het algemeen waarom krediet kaarten toch zeker voor dit soort zaken niet meer zijn ingeburgerd in Nederland, maar ook in België. Het bespaart je een hoop miserie in dit soort gevallen.
Omdat je creditcards meer ziet(lijkt te zien) bij de financieel zeer ontverantwoordelijken, om het zo maar te zeggen(of alleen daar hoor je wat van, kan ook uiteraard).
Je kan per aankoop een extra bedrag betalen en dat zien velen niet zitten, plus nog riante rentes die ze rekenen, nog voordat de afrekening voor die maand binnen is.
Je moet er bij die kaarten echt letterlijk bovenop zitten want voor je het weet kleden ze je uit.

Ik heb zelf ook echt alleen een prepay kaart, een echte kredietversie komt er bij mij niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
lezzmeister schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:27:
[...]

Omdat je creditcards meer ziet(lijkt te zien) bij de financieel zeer ontverantwoordelijken, om het zo maar te zeggen(of alleen daar hoor je wat van, kan ook uiteraard).
Je kan per aankoop een extra bedrag betalen en dat zien velen niet zitten, plus nog riante rentes die ze rekenen, nog voordat de afrekening voor die maand binnen is.
Je moet er bij die kaarten echt letterlijk bovenop zitten want voor je het weet kleden ze je uit.

Ik heb zelf ook echt alleen een prepay kaart, een echte kredietversie komt er bij mij niet meer in.
Dan heb je toch een slechte bank ... bij mijn kredietkaart begint het pas te lopen 5 dagen na start volgende maand. De afrekening komt telkens paar dagen voor het einde van de maand binnen.
Dus tijd genoeg zou ik denken.

Nog afgezien van 't feit dat als ik een standaard visa bij die bank zou nemen, het totale bedrag automatisch wordt afgeschreven van mijn rekening - dus alleen zien dat er genoeg op staat.

Maar goed, je moet een kredietkaart natuurlijk niet gaan zien als een extra maandloon dat je kan opsouperen, ik gebruik het enkel voor online aankopen en op reis.

Per aankoop een extra bedrag, dat hangt van zaak tot zaak af.
Over het algemeen valt dat ook nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Extra bedrag is veelal Nederlandse issue, buitenland heb je bijna nooit extra kosten, in Nederland kosten juist de 'extra beveiliging' betaalmethodes aanzienlijk stuk meer (creditcard/paypal). Toch zijn er ook gewoon webshops die niets extra in rekening brengen.

Maar inderdaad, als jij rente al moet betalen bij gebruik van je creditcard, is het tijd om een betere bank op te zoeken. Rente op uitstaand saldo gaat meestal pas lopen als je over je maandelijks-termijn gaat (of saldo niet toereikend).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Ik heb een aantal reacties verwijderd. Modder gooien en belachelijk maken aan de hand van een interview van een half jaar geleden voegt niets toe aan dit topic.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van mijn ervaring met Global Deals:

...Heb ik aangifte gedaan bij de politie
...Heb ik gereageerd op het forum van Tros Radar

Dank u wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhr. Niels de Wilde is inderdaad een man van vele beloftes en toezeggingen maar heef alleen maar mijn geld aangepakt en hiervoor niets geleverd.

Hij is in gebreke gebleven en heeft meerdere malen de kans gekregen om aan zijn verplichtingen te voldoen.
Zoals u zult begrijpen is mij er alles aan gelegen om mijn geld terug te vorderen.
Heb reeds een proces aangespannen en de rechter heeft dhr. Niels de Wilde bij verstek veroordeeld aangezien deze niet is komen opdagen, heeft de mogelijkheid gekregen om binnen 4 weken verweer te voeren, en ook hieraan is geen gehoor gegeven.
Om mijn geld terug te bekomen zal ik zijn juiste adres moeten achterhalen, aangezien hij op zijn laats bekende adres in Apeldoorn niet meer verblijft.

Zijn er mensen die misschien zijn huidige adres of werkgever weten zou ik dit graag van u vernemen.
Zodat ik vervolgstappen kan ondernemen.

Het oproepen tot acties is niet toegestaan. Als je discussie wil met medegedupeerden of bekijken wat de verdere mogelijkheden zijn, dan kan dat - binnen de gestelde kaders - hier.
Alvast bedankt voor uw medewerking

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Utrecht volgens zn profiel: [Verwijderde gebruiker]
Maar is Niels de Wilde wel zn echte naam?
je hebt nog wat PI werk te doen ;)

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die TRs aanmaken omtrent NAW gegevens: de naam van een eigenaar van een winkel is openbare informatie (KVK) en valt imo in een bijzondere categorie binnen ons beleid omtrent het vermelden van persoonsgevens op het forum.

Ik heb echter ook geen trek in een heksenjacht op het forum, dus laten we het maar bij een oproep houden. Als iemand verdere info heeft voor Stonebakers, dan graag direct met hem in contact treden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er iets nog bekend van niels de wilde ?
Pagina: 1

Let op:
Het is begrijpelijk dat er emoties spelen, maar laten we wel duidelijk zijn dat bepaalde zaken niet getolereerd zullen worden. Daaronder valt het plaatsen van persoonsgegevens, bedreigingen, en ook het beschuldigen van oplichting - dat is een strafbaar feit, en die conclusie is dan ook voorbehouden aan de rechter.

Dit lijkt misschien strikt, maar de enige weg om een bruikbaar topic te houden.