Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Universele afstandsbediening met stevige knoppe

Pagina: 1
Acties:

• lujo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-09-2023
Ik ben op zoek naar een universele afstandsbediening waarbij als je op een toets drukt een duidelijke klik hoort. Dus wat stevigere toetsen.

Eigenlijk ben ik op zoek naar een afstandsbediening als die van Harman Kardon BDS 300: http://cdn.pocket-lint.co...60172c88ae4a6cda18ef3.jpg

Niet qua uiterlijk of indeling maar qua feedback van de toetsen (klik).

Wie heeft tips?

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03
Ik heb deze sinds kort in gebruik.

Het bevalt me goed en is niet te duur. Qua programmeren lijkt het wel wat op de Harmony. De knoppen hebben een duidelijke klik (misschien wel te duidelijk). Ik vind het apparaat ook degelijk genoeg aanvoelen.
Op Youtube ben ik een filmpje tegen gekomen waar het klikken goed te horen is.

De Harmony afstandsbedieningen hebben meer mogelijkheden bij het programmeren maar het gevoel van degelijkheid vind ik bij de Harmony minder dan bij de One4All.

Ik heb zelf een goedkopere Harmony gehad (525). Deze was met 2 jaar kapot en voelde absoluut niet degelijk aan. Daarna heb ik de duurste Philips Prestigo gehad. Lange accuduur (paar maand) maar te weinig fysieke knoppen (veel moet touchscreen) en lastiger te programmeren.

Tijdje getwijfeld tussen Harmony One en de One4all. De negatieve degelijkheidsgevoel van de 525 en de bekende korte accuduur (paar dagen) gaf de doorslag om de One4all te nemen. Paar maand (4-6 maand) in bezig en geen spijt van de aankoop.