Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Waar is de speech to text input van tweakers?

Pagina: 1
Acties:

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Google kan het, Siri kan het, en ik heb zelfs al een forum gezien waar je gewoon door op het microfoonicoontje te klikken je tekst kunt inspreken, maar als ik op de beste technologische website van nederland kijk zie ik t nergens staan. Zit t soms verstopt?

Kom op coders van tweakers, dat moet toch een fluitje zijn om zoiets te implementeren.

Ik wacht in spanning af:)

The freedom of saying E=MC3

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:58

SmartDoDo

Woeptiedoe

Er vanuit gaande dat je opmerkingen een serieuze insteek hebben -> LD

Verwijderd

We zouden wel gek zijn, zo ranken we nooit in Whatpulse en raken we een populaire thread kwijt. :+

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

verleemen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:06:
Kom op coders van tweakers, dat moet toch een fluitje zijn om zoiets te implementeren.
;(

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Ach, GoT heeft nog geen eens een mobiele template, iets wat de rest al jaren heeft. Tweakers / got loopt met dat soort dingen gewoon heel erg achter. Dit type ik op een iphone 4, als je een beetje snel typt raakt hij helemaal van slag door de zwaarte van de template.

Het zuigt, maar ik zoe het niet snel veranderen.

• TimmiX
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 09:24
In welke wereld is het implementeren van dit een fluitje van een cent? Ik denk dat Tweakers jou maar heel snel een baan moet aanbieden in dat geval.. ;-)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

verleemen schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:06:
Google kan het, Siri kan het, en ik heb zelfs al een forum gezien waar je gewoon door op het microfoonicoontje te klikken je tekst kunt inspreken, maar als ik op de beste technologische website van nederland kijk zie ik t nergens staan. Zit t soms verstopt?

Ik wacht in spanning af:)
Persoonlijk lijkt me dat functionaliteit welke beter tot zijn recht komt in de vorm van een browser extensie, dus als je jezelf onsterfelijk wilt maken dan weet je wat je moet doen ;)

[ Voor 57% gewijzigd door crisp op 28-01-2013 20:24 ]

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Met crisp. Waarom het specifiek voor tweakers, als ook iedereen er van kan genieten?

En gezien het volgens jou een fluitje van een cent is kun je vast zelf wel een goede extensie maken :)

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Daarnaast speech to text leuk, maar ik heb tot nu toe nog steeds geen fatsoenlijke implementatie er van gezien dat ik met zekerheid er een lap tekst mee zou willen tikken. Het is leuk, maar nog wel redelijk gimmicky. Daarnaast is een site-specifieke implementatie een beetje onzin .

Overigens is er al wat software die het mogelijk maakt, ik weet niet of je daar wat aan hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door LiquidT_NL op 29-01-2013 13:31 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:44

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Chrome heeft een text-to-speech api in de nieuwste versie, al is die nog wat dodgy.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• LiquidT_NL
MueR schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:42:
Chrome heeft een text-to-speech api in de nieuwste versie, al is die nog wat dodgy.
Het betreft hier Speech to Text, niet andersom ;)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Speech to text op GoT, ik zie het al helemaal voor me. Komt ie even stapsgewijs:
  1. Spreek een tekst in
  2. Ingesproken tekst wordt weergegeven op het scherm
  3. Haal er met de hand alle eh's en andere haperingen uit
  4. Haal er met de hand alle evt vertaalfouten ut
  5. Haal er met de hand evt grammaticafouten uit
  6. Lees nog eens na, en post het bericht
Trust me, zelfs bij een grote lap tekst ben je sneller met typen, zelfs als je maar met 1 of twee vingers zou typen :+

Om nog maar te zwijgen van het onvermijdelijke Cruifiaanse taalgebruik of ander dialect dat menigeen in het dagelijkse leven spreekt. Dat wil je niet eens lezen :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:44

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

LiquidT_NL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:45:
[...]

Het betreft hier Speech to Text, niet andersom ;)
Durrr... dat bedoelde ik, maar typte ik niet... Hij is alleen dodgy at best :P (link)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• LiquidT_NL
MueR schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:06:
[...]

Durrr... dat bedoelde ik, maar typte ik niet... Hij is alleen dodgy at best :P (link)
Ik kom weer iet op die site hier op werk, dus ik deed het met de middelen die ik had :P
The Eagle schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:52:
Speech to text op GoT, ik zie het al helemaal voor me. Komt ie even stapsgewijs:
  1. Spreek een tekst in
  2. Ingesproken tekst wordt weergegeven op het scherm
  3. Haal er met de hand alle eh's en andere haperingen uit
  4. Haal er met de hand alle evt vertaalfouten ut
  5. Haal er met de hand evt grammaticafouten uit
  6. Lees nog eens na, en post het bericht
Trust me, zelfs bij een grote lap tekst ben je sneller met typen, zelfs als je maar met 1 of twee vingers zou typen :+

Om nog maar te zwijgen van het onvermijdelijke Cruifiaanse taalgebruik of ander dialect dat menigeen in het dagelijkse leven spreekt. Dat wil je niet eens lezen :X
Dat ja. Ik heb zelden echt vlekkeloze S2T gezien. Het werkt heul matigjes bij een bericht van 1 zinnetje.

Ik vraag me af of TS wel eens echt een groot verhaal met S2T heeft gemaakt?

Pagina: 1