Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen, ik wil spelen zoals Far Cry 3 op high, BF3, CS:GO en Football manager. Verder wil ik ook schoolwerk er op doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700 inclusief verzend kosten. Graag zo laag mogelijk blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nog geen onderdelen dus alles. Een ssd zou ik ook wel willen. Maar als dat niet goed uitkomt met het budget schaf ik die later nog wel aan. Eventueel ook nog een beeldscherm. Tips hier voor zijn ook welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, het liefst een systeem dat niet te veel lawaai maakt. En ook graag een winkel waar alles in 1x te bestellen is.
Aan dit zat ik te denken:
Gamen, ik wil spelen zoals Far Cry 3 op high, BF3, CS:GO en Football manager. Verder wil ik ook schoolwerk er op doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700 inclusief verzend kosten. Graag zo laag mogelijk blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nog geen onderdelen dus alles. Een ssd zou ik ook wel willen. Maar als dat niet goed uitkomt met het budget schaf ik die later nog wel aan. Eventueel ook nog een beeldscherm. Tips hier voor zijn ook welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, het liefst een systeem dat niet te veel lawaai maakt. En ook graag een winkel waar alles in 1x te bestellen is.
Aan dit zat ik te denken:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 153,60 | € 153,60 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 57,10 | € 57,10 |
| 1 | MSI N660 TF 2GD5/OC | € 201,- | € 201,- |
| 1 | Western Digital Blue Blue WD10EZEX, 1TB | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Corsair Carbide 200R | € 50,80 | € 50,80 |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | Antec HCG-520 | € 63,50 | € 63,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 639,15 | |