Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop budget 500E

Pagina: 1
Acties:

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 16:18
Hallo mede-Tweakers,

Vandaag heeft een vriend aan mij gevraagd of ik een laptop voor hem zou kunnen uitzoeken, omdat ik wel wat van computers af weet. Maarja... Mijn verstand ligt bij de desktops, en niet bij de laptops. Vandaar dat ik graag jullie hulp wil inschakelen :) .
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Momenteel zal de PC vooral voor Minecraft worden gebruikt. In de toekomst zal deze ook voor de MBO studie worden gebruikt.
•Wat mag je laptop gaan kosten?
Tussen de 450 en 500 euro. Minder is altijd beter ;) .
•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Gewicht en accuduur maakt niet zo veel uit. Wel is een 17 inch scherm gewenst.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, deze zijn er niet.

Een SSD zou zeer fijn zijn, ook omdat er maar max 100GB wordt gebruikt.

Zelf kom ik op de Toshiba Satellite C875-13E uit, maar ik weet niet zeker of deze wel zo goed is... En hier zit geen SSD in...

Bij voorbaat dank,

Sander (& Stan)

Verwijderd

"En hier zit geen SSD in... "

Vergeet de SSD voorlopig, in geen enkele laptop binnen jouw budget zit een (cache)SSD. Die SSD kan je er altijd later in knallen.

Ben je van plan om je laptop mee te nemen naar je studie? Zo ja dan lijkt mij een 15.6inch display eerder op zijn plaats.

• Sandert98
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 16:18
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:03:
"En hier zit geen SSD in... "

Vergeet de SSD voorlopig, in geen enkele laptop binnen jouw budget zit een (cache)SSD. Die SSD kan je er altijd later in knallen.

Ben je van plan om je laptop mee te nemen naar je studie? Zo ja dan lijkt mij een 15.6inch display eerder op zijn plaats.
Dit duurt nog even (1,5 jaar), en een 17 inch scherm vind hij fijner werken ;) .

Jammer van de SSD. Dan maar niet ;) .

Edit:
Wat denken jullie van deze laptop? GPU erbij, een AMD A6, 6GB RAM, lijkt me toch aardig goed?
pricewatch: Toshiba Satellite L750D-15Z

[ Voor 29% gewijzigd door Sandert98 op 28-01-2013 18:51 ]