Ik heb nu dus een Lumia 820 + 32gb SD en een Cowon S9 (ook 32GB) die ik afwisselend gebruik. Beide hebben momenteel dus 32gb aan boord, dus zit ik een beetje te klooien met synchroniseren want wil op beide dezelfde collectie hebben. Ik gebruik als muziekspeler op mijn pc (Windows7, 64bit) Winamp (5.63), heb een collectie waarvan maar een klein deel (30gb dus) op de spelers hoeft.
Wat ik tot nu toe heb gedaan is:
Zijn er meer die ook strubbelingen ondervinden bij de Winamp synchronisatie naar WP8? De Windows Phone app ziet mijn S9 niet (en betwijfel of die wel naar de SD kaart kan schrijven aangezien bij mijn vorige poging hij alles doodleuk op mijn Lumia zelf zette), plus dat die mijn volledige bibliotheek niet wil laden.
Tot nu toe werkt het aardig, maar was gewoon benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers.
Wat ik tot nu toe heb gedaan is:
- Van mijn collectie een deel "Sync" als componist (ID3tag) gegeven.
- In Winamp ter controle een nieuwe smartview gemaakt die alleen muziek met als composer "Sync" weergeeft)
- In Winamp komen zowel de telefoon als SDkaart als S9 gewoon naar voren in de devicemanager.
- Ik laat Winamp automatisch bij verbinding de gehele "Sync" lijst (middels de query: composer LIKE "Sync") synchroniseren naar de SD kaart en de S9.
- Een Automatische afspeellijst gemaakt die ook alleen de "Sync" componisten (query: Composer bevat "Sync") weergeeft.
- Bij verbinding laat ik WMP die automatische afspeellijst synchroniseren naar mijn spelers.
Zijn er meer die ook strubbelingen ondervinden bij de Winamp synchronisatie naar WP8? De Windows Phone app ziet mijn S9 niet (en betwijfel of die wel naar de SD kaart kan schrijven aangezien bij mijn vorige poging hij alles doodleuk op mijn Lumia zelf zette), plus dat die mijn volledige bibliotheek niet wil laden.
Tot nu toe werkt het aardig, maar was gewoon benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers.