3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Naar mijn weten is dat geen certificaat maar een chip die op je moederbord zit. Deze word dan inderdaad via een OEM cd gecontroleerd ( is naar mijn weten er niet direct uit te halen ).
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Waarom heb je de recovery niet gebruikt dan? Of de juiste installatiemedia (OEM)? Anders image trekken, recovery activeren, je ding doen, en image terug zetten?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Die SLIC tool haalt iets uit je originele W7 installatie en dat kan je dan terugplaatsen in je nieuwe install. Dit schijnt inderdaad wel laptop-specifiek te zijn. Maar wat eruit gehaald wordt wil ik graag van de recovery halen.
Omdat ik al die bloatware niet wil maar een schone install
Zou inderdaad eens met een image kunnen proberen ja, maar ik hoop op een makkelijkere manier.
Omdat ik al die bloatware niet wil maar een schone install
[ Voor 25% gewijzigd door JT op 28-01-2013 11:48 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Tja, makkelijker was dat 't je voor je herinstallatie al had uitgevoerd. Maak je nooit een lijstje met dingen die je moet doen voordat je gaat herinstalleren, zoals backups, drivers, programma's, etc.?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik heb het nog nooit gedaan met die tool en certificaat; ik dacht dat key genoeg was en had nergens gelezen dat je de rest ook nodig had.
Ecodan warmtepomp
Pagina: 1