Docking Speakers (Android)

Pagina: 1
Acties:

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-01 13:46
Ik ben eigenlijk opzoek naar een goede docking speaker waar ik muziek vanaf mijn Android telefoon mee kan afspelen via bluetooth/wifi of dock aansluiting.

Nu vind ik wel veel kleine speakers maar dat zijn mobiele speakers (heb zelf de Logitech mini boombox), ik zoek eigenlijk 1 die ik in de huiskamer kan zetten als vervanging voor een hifi set.

Ik heb tot nu toe alleen nog de LG ND5520 kunnen vinden die het meeste in de buurt komt.

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Ik was er tot voor kort ook naar op zoek, en heb er best veel geprobeerd.
Zelf wilde ik juist geen docking, maar puur 1 op bluetooth.
Ik heb voor de Jawbone Big jambox gekozen, omdat het geluid van de Jambox me erg aansprak.
Tot nu toe ben ik er zeer tevreden mee.

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-01 13:46
Ik zelf zoals ik al had aangegeven heb al een draagbare mini boombox van Logitech die perfect werkt via bluetooth, maar ik zoek juist nu echt liefst een redelijk grote docking die je op een vaste plek in huis zet en het liefst niet draagbaar. Mijn mini boombox die gebruik ik dan in de douche of als ik buiten zit. De docking wil ik dan gewoon als vaste plek in huis hebben staan.

Ondertussen ben ik wel dit tegen gekomen. Nu wordt de keuze wel reuze aangezien ik door dit apparaatje elk iPhone docking station om kan zetten naar een bluetooth docking station.

[ Voor 27% gewijzigd door disturbedmind op 29-01-2013 12:27 ]