Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door mux op 28-01-2013 13:11 ]
Heb vanochtend een transactie met desbetreffende afgehandeld, letterlijk 2 minuten na dit bericht!!!
Zie m'n €100 of de 'aangekochte' SSD dus niet terug neem ik aan?
Hier haal ik niet uit dat dit oplichting zou zijn.. het bedrijf is echter in overtreding van de voorwaarden.Het gaat erom dat dit bedrijf in strijd handelt met de voorwaarden van V&A. Commerciële verkoop is niet toegestaan
Ik ga er dan van uit dat jij gewoon je product krijgt.
Liefhebber van Tweakers
Misschien heel slecht van mij, maar welke voorwaarden hebben we het over?pino85 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:20:
[...]
Hier haal ik niet uit dat dit oplichting zou zijn.. het bedrijf is echter in overtreding van de voorwaarden.
Ik ga er dan van uit dat jij gewoon je product krijgt.
Ik heb sinds na de transactie niks meer venomen, had om een T&T code gevraagd.
Aan de andere kant, misschien is zijn account geband en kan hij mij niet antwoorden?
Of had ik dan niet op zijn proofiel kunnen komen? Modjes wat hup aub.
Overigens (@Sveninho) is het in het algemeen af te raden om van iemand te kopen die minder dan een dag geregistreerd is, 0 feedback en 0 presentie op het forum heeft. Altijd even kijken naar de registratiedatum en feedback, dat is wat V&A zoveel beter maakt dan marktplaats.
[ Voor 10% gewijzigd door mux op 28-01-2013 22:40 ]
Ik zal mijn DM's in de gaten houden of er nog een T&T binnenkomt (mits hij is geblokkeerd en niet meer kan inloggen) en de postbus of er daadwerkelijk wat aankomt.mux schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:35:
Rustig, rustig, we hebben het hier niet over een oplichter. Het is best mogelijk dat hij gewoon levert, zijn businessmodel is vrij normaal (het verhaal dat gisteren bij z'n ads stond was dat hij kavels uit faillissementen opkocht en voor een zacht prijsje doorverkocht, dit gebeurt zeker op marktplaats continu). Maar hij handelde tegen de voorwaarden van V&A en probeert nu met een fake verhaal alsnog z'n waar hier te slijten.
Overigens (@Sveninho) is het in het algemeen af te raden om van iemand te kopen die minder dan een dag geregistreerd is, 0 feedback en 0 presentie op het forum heeft. Altijd even kijken naar de registratiedatum en feedback, dat is wat V&A zoveel beter maakt dan marktplaats.
Bij zijn advertentie stond dat het een project was voor een klant, heb er verder niets achter gezocht. Het feit dat hij 3 producten aanbood vond ik nog erop aansluiten.
Overigens heb je helemaal gelijk wat betreft mijn onderzoek. In al mijn enthiosasme en 'ik moet er als eerste bij zijn' mentaltieit is dit mij ontglipt.
Kreeg per direct een mailtje terug dat hij deze wel kon leveren.
Ik denk dus dat toch dat ik opgelicht ben, zoveel moeite is het versturen van een T&T code niet namelijk.
Jammer dat dit soort smeerlappen bestaan.
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Mail hem nou maar via marktplaats dat jij die gast van Tweakers bent, zodat hij de T&T KAN sturen....Sveninho schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:46:
Heb de beste man benaderd via Marktplaats met interesse in een schijf.
Kreeg per direct een mailtje terug dat hij deze wel kon leveren.
Ik denk dus dat toch dat ik opgelicht ben, zoveel moeite is het versturen van een T&T code niet namelijk.
Jammer dat dit soort smeerlappen bestaan.
Op tweakers kan hij dat niet meer namelijk omdat zijn account gebanned is.
Niet omdat hij oplicht (Dat kan alsnog maar hoeft niet) maar omdat hij als bedrijf zijn spullen wil slijten terwijl V&A voor particulieren is.
Heb zojuist bericht terug ontvangen via DM, volgens hem krijg ik vandaag nog de T&T.Tostikoning schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:10:
@Svenihno En als je dan de advertentie zou willen DM'en aan me dan kan ik hem ook bereiken op de mail
Ik hou je op de hoogte of ik daadwerkelijk wat binnen krijg.
Laat jij ook weten hoe het stat met jou bestellig? Wat heb jij besteld als ik vragen mag?
[ Voor 34% gewijzigd door Tostikoning op 29-01-2013 12:00 ]
We houden elkaar op de hoogte.Tostikoning schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:59:
een toetsenbord, ik krijg als het goed is vanavond de T&T. Hij zei dat alles vanochtend pas was opgehaald en dat rond 5 uur hij de T&T krijgt. Maar het zal allemaal goed komen. Hij heeft een KvK nummer en ik heb zijn 06, rekening is verbonden aan het bedrijf. klinkt allemaal vrij legitiem.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.