Printer voor Zeevarende

Pagina: 1
Acties:

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

Topicstarter
goedemorgen,

In verband met mijn werk (zeevaart) ben ik maanden van huis.
Q: Nu ben ik op zoek naar een printer die dus zo'n 3 maanden niet gebruikt wordt.
Onregelmatig en lange tijd stilstaat.

Ik denk dat een laserprinter dan handiger is, dan een inkjet ivm uitdrogen van de inkt.

Iemand die hier een suggestie wil doen,of een beter oplossing weet.

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
laserprinter! Droogt niet uit en gaat veel langer mee.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-03 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Laser idd. No-brainer. Gedroogd poeder kan niet uitdrogen :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

Topicstarter
Oke bedankt, zal is deze richting is gaan afspeuren.
Kleur hoeft mij niet, het zal hoofdzakelijk voor plate tekst zijn.
misschien zo'n 3 in 1 apparaat!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 22:55

Jiffy

God, you're ugly!

De meeste (maar niet alle!) 3-in-1 apparaten zijn geen lasers, maar inkjets. Let daar dus op.

Een laserprinter is idd de enige logische keuze.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is een aankoopadviesvraag, dus: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Move OH -> CAA

Inhoudelijk:

Volledig eens met laser. Ook als je permanent aan wal bent trouwens ;)

Of een 3-in-1 zinnig is, hangt helemaal af van of je de overige functies nodig denkt te hebben. Wij hebben een Samsung 3-in-1 kleurenlaser gekocht omdat het toch nauweljks duurder was dan enkel zw/w printen, en de zw/w versie een paar andere features miste die we wilden. Wij gebruiken het 90% voor printen, 5% voor kopieren en 5% voor scannen. Voor die eerste twee voldoet het prima, die laatste valt tegen - het zou volgens belofte kunnen scannen naar mail, maar dat blijkt alleen te kunnen als je het lokaal aansluit en niet als netwerkprinter gebruikt (!?). Of dat bij de dingen die nu op de markt zijn dat ook doen is een tweede, maar let erop, het zijn dingen als dit die het verschil uitmaken. Iig ben je voor minder dan EUR 300 klaar met een nieuw apparaat die jaren meekan.

Is dat te duur? Neem dan een 2e hands laserprinter. Zolang je eentje neemt waar toners nog een beetje gangbaar voor zijn (HP Laserjet of afgeleiden bijv). EUR 25 en je hebt er eentje, misschien zelfs met wat toner er nog in.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1