[win7] upgrade registreerd niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawkery
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-03 09:55
Hey allen,
Ik heb een nieuwe PC gekocht (zelf samengesteld), maar ik was vergeten dat ik geen full os had.
Ik heb een legale win7 upgrade cd de install laten doen en win7 draait zoals ik het gewoon ben.

Nu komt hij dagelijks zeggen dat hij niet geregistreerd kan worden...
Helaas is hij ook aan het aftellen en ik vrees dat ik binnenkort ga vast hangen in mijn boot, aangezien ik geen oplossing vind.
Heb al codes van mensen geprobeerd die een full version hebben, maar die neemt hij ook niet aan (product code komt niet overeen met software)

Is hier een oplossing voor, of kan ik beter ineens win8 gaan kopen?
Kan ik dan de upgrade kopen of moet het dan de full version zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 19:21
Om een upgrade te gebruiken heb je een legitieme basis nodig en daar ontbreekt het nu aan. Als je een upgrade van Win8 gaat kopen blijft dat in feite zo, al zijn er manieren om er omheen te werken. Eigenlijk moet je eerst een valide basis zien te krijgen door een full version OS te installeren. Of dat Win7, Vista of XP is maakt volgens mij niet zo heel veel uit.

Maar als je het systeem zelf samengesteld hebt kan je natuurlijk gewoon een OEM versie van Win8 kopen, dan ben je voor misschien 80 of 90 euro klaar en van het gezeur af.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 07:26

K93

Dus je hebt een clean install met een Upgrade cd van Windows 7 gedaan? Dan zou je een registry aanpassing moeten doen waardoor hij denkt dat de vorige installatie een valide installaite was. Ik zal even een link voor je opzoeken en een DirectMessage sturen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 19:21
Waardoor je dus officieel nog altijd een installatie hebt die niet legaal is ;)

Desktop | Server | Laptop