Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] Dubbelpost melding over verschillende topics

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Hoi :)

Ik zet net een bericht in een klustopic in de HK, en dat wilde ik ook even in een soortgelijk topic in /61 posten. In Chrome uiteraard meerdere tabs open, dus peanuts zou je zeggen. Niet dus. Bericht in de HK wordt gepost, maar als ik hem in /61 wil posten begint React te zeuren dat het een dubbelpost is. Die meldingen waren toch alleen voor dubbelposts binnen het zelfde topic :? Of staan de richtlijnen ineens wat strakker?

Kortom: is dit nou een bug of een feature :?

Edit: hoe dan ook is het een wassen neus, want nadat ik dit bericht geschreven had kon ik uiteraard alsnog gewoon mijn bericht in /61 posten :Y)

[ Voor 28% gewijzigd door The Eagle op 27-01-2013 22:48 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Spammers willen zo snel mogelijk zoveel mogelijk reacties in zoveel mogelijk topics zetten. Als ze niet continu ctrl-v kunnen doen in elk volgend topic scheelt dat al. ;)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Hm, that makes sense in a way, maar om hier te kunnen reageren moet je je toch eerst registreren, dat kan toch niet automagisch :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Wellicht niet automagisch, maar ze kunnen alsnog een account maken en flink spammen :)

• The Eagle

The Eagle

Topicstarter
Not a bug but a feature dus? Devvers to confirm?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

crisp

Devver

Pixelated

Confirmed :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.