Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tabel: kolom breder maken zoals in word

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
Beste,

Ik ben opzoek naar een javascript/css3 scriptje waarmee je een tabel (kolom) kunt breder/smaller maken. net zoals je in Word een tabel groter of kleiner kan maken, wanneer je op de rand van een tabel gaat staan.

In het programma phpMyAdmin kan je dat wanneer je Browse doet, dus ik weet dat het mogelijk is. De broncode van phpMyAdmin is mij net iets te ingewikkeld om het daaruit te halen.

Moest ik de engels term hiervoor weten dan zou ik zelf wel zoeken.

PS. Liefst niet in jquery, ik ben er niet zo een voorstander van.

Bedankt!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:55

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat je de Engelse term niet uit je hoofd weet lijkt me geen reden om niet zelf wat te proberen te vinden? Zoeken op "javascript css table column resize" levert al een boel hits en daar zit niet één term in die je (evt. met een woordenboek) niet zelf had kunnen verzinnen lijkt me?

Dus probeer dat eens zou ik zeggen. Levert ook de nodige jQuery oplossingen op, maar wat ik zo snel zag ook wel wat oplossingen zonder jQuery.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Dark_f schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:05:
In het programma phpMyAdmin kan je dat wanneer je Browse doet, dus ik weet dat het mogelijk is.
Verwar je tables niet met frames?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dark_f schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:05:
Ik ben opzoek naar een javascript/css3 scriptje waarmee je een tabel (kolom) kunt breder/smaller maken.
...
PS. Liefst niet in jquery, ik ben er niet zo een voorstander van.
Waar vind ik...?
Dit is niet veel meer dan een scriptrequest en daar doen we in de Devschuur® niet aan. Hier gaat 't over zélf maken / programmeren / bouwen (zie ook Waar hoort mijn topic?). Als je concrete problemen tegenkomt tijdens 't implementeren van een dergelijk script zijn je vragen hier dan ook van harte welkom. Zoeken naar kant-en-klare oplossingen zul je echter zelf moeten doen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.