Help? Problemen met t-mobile. Wat te doen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 10:32
Het zit zo. Ik ben van mijn 200 iSmart abbo overgestap naar een 330 sim only. Echter had ik volgens T-Mobile binnen twee dagen al voor 40 euro kosten buiten mijn bundel gemaakt. Ik heb toen contact met hun gehad, maar ze konden niet zien waar dit in zat? En ik moest maar wachten tot de factuur kwam.

Uit eindelijk heb ik toen met de wet koop of afstand afgezien van het nieuwe abbonoment aangezien ik het vertrouwen hier al een beetje kwijt begon te raken. Volgens de telefoniste zouden de gebruikte minuten in die paar dagen gewoon gerekend worden binnen mijn i200 abbo.

Echter loopt sindsdien mijn abbonement kosten buiten de bundel op met 40 euro per dag!!!! T-Mobile doet echter niks. En blijft maar zeggen dat ik maar moet wachten op mijn factuur.. Met dit tempo echter zit ik dan al over de 500 euro.. Ik heb echter sindsdien maar 1x met mijn telefoon gebeld (1 minuut).. Mobiel data staat uit op mijn iphone.. Dus ik ben bang dat op een of andere manier iemand anders op mijn rekening zit te bellen.. Of dat er bijvoorbeeld een of andere dienst op mijn telefoon zit die ik nooit zelf heb afgesloten..

Wat kan ik nu het beste doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Uhmmie op 27-01-2013 21:29 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:00
Heb je icloud aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:28
Mocht je in de buurt een T-Mobile winkel wonen zou ik daar eens binnen lopen en hun kontact op laten nemen met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Wat is je dataverbruik? Ik weet niet wat je toestel is, maar die heeft daar vast een mogelijkheid voor.

Overigens, waarom vraag je T-mobile niet de boel te blokkeren? Ik zou eventueel kijken of je tot het einde van je contract eventueel je hele simkaart niet gebruikt.

[ Voor 50% gewijzigd door LiquidT_NL op 29-01-2013 10:51 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-07 15:54

Geckoo

Good news, everyone!

Ook kan ik je aanraden om contact op te nemen met de webcare (op twitter) hebben mij ook erg geholpen

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 10:32
Nope, maar dat had ik zowiezo altijd al uitstaan.
ijsbeer1 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:46:
Mocht je in de buurt een T-Mobile winkel wonen zou ik daar eens binnen lopen en hun kontact op laten nemen met de klantenservice.
Daar zeggen ze dat ik maar moet bellen naar de klanten service.
LiquidT_NL schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:51:
Wat is je dataverbruik? Ik weet niet wat je toestel is, maar die heeft daar vast een mogelijkheid voor.

Overigens, waarom vraag je T-mobile niet de boel te blokkeren? Ik zou eventueel kijken of je tot het einde van je contract eventueel je hele simkaart niet gebruikt.
Mijn dataverbruik is zeer lage (zit eigenlijk elke maand maar op 50-80mb) en sinds ik het nu helemaal uit heb staan (alleen gebruik maak van wifi) is het dus 0. Dat van het blokkeren heb ik niet bij stil gestaan, maar dan ben ik denk ik ook niet meer bereikbaar? En dat is met 2 kinderen en een zwangere vrouw niet echt handig ;). Daarnaast begint het gezeik dan misschien wel weer zodra ik mijn nummer deblokkeer.
Geckoo schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:57:
Ook kan ik je aanraden om contact op te nemen met de webcare (op twitter) hebben mij ook erg geholpen
Hmm misschien maar kijken of ik daar dan mee in contact kan komen.

Ik heb overigens van de week wel gebeld met de klacht dat mijn kosten maar opblijven lopen zonder dat ik bel/internet en dat ik daar een officiele melding van wilde maken. Vervolgens lijken de overige kosten in eens niet meer op te lopen (staat nu al een aantal dagen op hetzelfde bedrag) en ik heb in eens weer belminuten volgens mijn T-mobile en mijn data bundel voor internet kan ik ook in eens weer zien (geloof iets van 946mb over deze maand 8)7). Dus wie weet hebben ze wel de oorzaak gevonden.. Nu alleen maar hopen dat die 'extra' kosten niet op mijn definitieve factuur terug komen.. Nog een dag of 5 wachten en dan weet ik het.

[ Voor 7% gewijzigd door Uhmmie op 04-02-2013 16:25 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

T-Mobile heeft gewoon een gare site en hun systemen die dit voor de 'belstatus' moeten verwerken, werken niet goed, je bent niet de enige in elk geval: https://forum.t-mobile.nl/belstatus-398/

Ik zou me niet teveel zorgen maken, als jij zeker weet dat er niks geks is gebeurd dan komt het 100% zeker goed. Zet desnoods je mobiele data even uit, bellen kan je dan nog zonder problemen ;) Of ga verder op het 2G-netwerk, dan gaat het allemaal niet zo hard. Maar dat had je zelf al bedacht ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MensionXL op 04-02-2013 17:10 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Laatst online: 14-07 21:15
Mijn vriendin heeft hier ook last van, nieuwe abonnement afgesloten bij t-mobile, eerste maand gelijk 25 euro extra data verbruik, terwijl ze 18 vd 24 uur op Wifi zit en ze 1 gig mob internet heeft ...

nu is de nieuwe maand begonnen en gelijk binnen 2 dagen al 8 euro buiten haar tegoed gebeld,
als je naar de winkel toe gaat geven ze aan ' dat ligt toch echt aan je verbruik'

is er een mogelijk om aan te tonen dat dit niet zo is, persoonlijk had ik allang de telefoon door hun raam heen gegooid met een brief waarin staat dat ik het contract ga stoppen :X

[ Voor 11% gewijzigd door Razenko op 09-02-2013 18:52 ]

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

En wat staat er in de factuur van die maand, of heb je die nog niet kunnen bekijken? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
factuur is jammer genoeg nog niet binnen, maar vind het apart dat ze na 2 dagen gelijk al 8 euro buiten haar tegoed zit...

zodra de factuur binnen is zal ik voor haar eens naar t-mobile bellen, ben benieuwd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Uhmmie schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:23:
Uit eindelijk heb ik toen met de wet koop of afstand afgezien van het nieuwe abbonoment aangezien ik het vertrouwen hier al een beetje kwijt begon te raken.
Mocht over dat punt moeilijk gedaan worden: telefoonabonnementen vallen *buiten* de wet 'koop op afstand', dus jouw opzegging zouden ze mogen negeren. (zie deze link, onderaan het lijstje uitzonderingen, "een dienst die met jouw instemming al binnen de bedenktermijn geleverd wordt (bijvoorbeeld een abonnement voor mobiele telefonie)")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Razenko schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:38:
factuur is jammer genoeg nog niet binnen, maar vind het apart dat ze na 2 dagen gelijk al 8 euro buiten haar tegoed zit...

zodra de factuur binnen is zal ik voor haar eens naar t-mobile bellen, ben benieuwd :X
Waarschijnlijk is de factuur wel in orde, de belstatus app is gewoon niet pluis ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
De 25 euro van afgelopen maand werd niet alleen weer gegeven in de app, maar die is ook van haar rekening afgehaald, dus ik ben benieuwd wanneer dat erop komt.

Jammer genoeg willen ze je in de winkel niet verder helpen, behalve te melden 'het ligt echt aan je eigen verbruik'
Bij vodafone proberen ze teminste samen met je uit te zoeken waar het weg kan komen en komen ze meestal ook met een oplossing ipv een duurder internet abonnement ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Razenko schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:00:
De 25 euro van afgelopen maand werd niet alleen weer gegeven in de app, maar die is ook van haar rekening afgehaald, dus ik ben benieuwd wanneer dat erop komt.

Jammer genoeg willen ze je in de winkel niet verder helpen, behalve te melden 'het ligt echt aan je eigen verbruik'
Bij vodafone proberen ze teminste samen met je uit te zoeken waar het weg kan komen en komen ze meestal ook met een oplossing ipv een duurder internet abonnement ..
Ben je nog wat wijzer geworden? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Razenko schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:00:

Dat is wel heel erg generaliserend natuurlijk. Ikzelf zit al 8 jaar bij T-mobile en word altijd prima geholpen. Laten we overigens eerlijk zijn: in 99% van de gevallen ligt het ook aan de gebruiker zelf. Dat was al toen ik nog tijdens mijn studie bij KPN werkte en dat is nu nog steeds zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
we wachten eerst deze maand af, heb het gevoel dat die 25 euro te maken hebben met activatiekosten en dat soort dingen, als ze deze maand weer ver erboven zit neem ik wel contact op met de helpdesk.

ik heb zelf 2 jaar lang een 1 gb internet abonnement gehad, ben er maar 1 keer boven uit gekomen en mijn download gedrag is vele male erger dan die van m'n vriendin
zij zit dan zoals ik zei het grootste deel van de dag op Wifi, dus ze zou er dan al helemaal niet boven uit moeten komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tenzij ze, in de uren dat ze niet op wifi zit, backups van haar telefoon maakt, Youtube kijkt ,spotify gebruikt, foto's mailt etc. Een paar honderd mb heb je, zonder gek te doen, in een paar dagen echt wel verstuurd. Ik zeg niet dat dit het geval is, maar dubbel controleren is nooit weg.
Pagina: 1