Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499331

Topicstarter
Hallo Tweakers,
Een paar weken geleden is mijn laptop door water schade overleden. Als gevolg ben ik nu al een tijdje op zoek naar een ander en heb ik mijn oog laten vallen op de Lenovo Ideapad Y580 met een i7 processor. Op een of andere manier is deze laptop niet meer verkrijgbaar in Nederland en ben ik daarom opzoek gegaan naar een leverancier in het buitenland.

Ik heb een leverancier gevonden in Duitsland die de laptop nog op voorraad heeft maar om te voorkomen dat ik een qwertz toetsenbord krijg, heb ik een mail gestuurd naar de leverancier met de vraag of de laptop ook geleverd kan worden met een qwerty toetsenbord. (Ik wacht nog op antwoord)

Ik ben natuurlijk naast deze site verder aan het kijken of het goedkoper kan en kwam toen op een website die erg goedkoop is. Eigenlijk net iets te goedkoop waardoor ik het idee krijg dat er iets niet klopt. Door middel van het open van dit toppic wou ik even na vragen of iemand hier al bekend is met de deze site?
Het gaat om de website www.mall-best.com De site bied net wat te goedkoop veel producten aan, omdat het een leverancier buiten de eu is moet er natuurlijk nog wel invoerbelasting betaald worden. Zelf heb ik wat online gezocht maar kan ik nog geen raar bericht vinden over deze site.Op de site staat verder geen info over betaalmethode of over online winkelen.

Misschien weet iemand anders iets over deze website?

Bij voorbaat bedankt voor je antwoord.
Met vriendelijke groet,
Jansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07 23:54

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

If it's too good to be true, it usually is.
Persoonlijk vind ik die prijzen niet realistisch (als ik even kijk naar het fotografie aanbod waar ik iets beter in de prijzen zit) ik raad je dan ook aan om met uiterste voorzichtigheid een aanschaf te doen.
Misschien via je credit card zodat je je geld makkelijk terug krijgt? (nadere inspectie zie ik niet eens ondersteuning voor credit card of hoe je kan betalen, maar dat had je zelf ook geschreven)
Als je je geld afgeeft wens ik je veel succes om het in China zelf weer terug te vorderen, dat gaat waarschijnlijk nooit lukken.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342622

Een schitterende website, en dan toch je emails laten hosten op gmail... Ik zou er eerst iets kleins bestellen...

Contact Information
Adress: Haiwei Bldg
Cuixiang Road, Xiangzhou, Zhuhai
519000, Guangdong,China
Email: mallbest816@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-06 03:35
Ziet er niet betrouwbaar uit als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:23

Nikeo

Jawelles

100% nep. Gewoon even verder zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Beetje off-topic; kijk even naar de nieuwere serie, de Y500 bijv. Die is wel gewoon verkrijgbaar.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Pagina: 1