FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)
Hint, kijk zeker eens in dit topic: Het topic voor onbekende Chinese smartphones
Chinese toestellen doen vaak niet onder voor toestellen van hier (integendeel zelfs, vaak) en je krijgt veel meer waar voor je geld.
Chinese toestellen doen vaak niet onder voor toestellen van hier (integendeel zelfs, vaak) en je krijgt veel meer waar voor je geld.
Android developer & dürüm-liefhebber
Kon niks vinden?
Recht onder dit forum staat MAA, waar je topic thuishoort. Ik verplaats je topic dus even daarheen. Verder stellen we het op prijs als je zelf je zoektocht begint in de Pricewatch: http://tweakers.net/categ...iele-telefoons/producten/
Verwijderd
Erg vage vraag hoor.
Voor die prijs kan je niet "alles" hebben. Dus... wat vind je belangrijk?
Opslagruimte heb je bijvoorbeeld niet nodig als je toch alles via de cloud wil gaan doen.
Fototoestel belangrijk? Krachtige CPU belangrijk? (wil je bijvoorbeeld hard gaan gamen?)
Ik persoonlijk heb mijn oog laten vallen op de Xperia J. En die gaat inderdaad voor minder dan 250 euro.
Voor die prijs kan je niet "alles" hebben. Dus... wat vind je belangrijk?
Opslagruimte heb je bijvoorbeeld niet nodig als je toch alles via de cloud wil gaan doen.
Fototoestel belangrijk? Krachtige CPU belangrijk? (wil je bijvoorbeeld hard gaan gamen?)
Ik persoonlijk heb mijn oog laten vallen op de Xperia J. En die gaat inderdaad voor minder dan 250 euro.