Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

Topicstarter
Hey,

sorry als dit niet het goede forum is, kon niks anders vinden.

Binnenkort ben ik jarig en ik wil daarna een smartphone kopen met android, onder de 250 euro.
Het liefst nieuw en onder de 250euro.
Ook zou ik graag een touchscreen van meer dan 4 inch willen hebben want ik kan niet goed typen op kleinere schermen.
Dus heeft iemand nog aanraders voor me waar ik na kan kijken?

Mvg, S3nz

edit : hier beneden een paar phones waar ik zelf naar keek

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hint, kijk zeker eens in dit topic: Het topic voor onbekende Chinese smartphones
Chinese toestellen doen vaak niet onder voor toestellen van hier (integendeel zelfs, vaak) en je krijgt veel meer waar voor je geld.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kon niks vinden? :? Recht onder dit forum staat MAA, waar je topic thuishoort. Ik verplaats je topic dus even daarheen. Verder stellen we het op prijs als je zelf je zoektocht begint in de Pricewatch: http://tweakers.net/categ...iele-telefoons/producten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vage vraag hoor.

Voor die prijs kan je niet "alles" hebben. Dus... wat vind je belangrijk?
Opslagruimte heb je bijvoorbeeld niet nodig als je toch alles via de cloud wil gaan doen.
Fototoestel belangrijk? Krachtige CPU belangrijk? (wil je bijvoorbeeld hard gaan gamen?)

Ik persoonlijk heb mijn oog laten vallen op de Xperia J. En die gaat inderdaad voor minder dan 250 euro.