Sapphire HD6870 - 2e hands prijs schating gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Hallo :)

Dus ik hem op dit moment een Sapphire HD6870 in Crossfire, oftewel heb twee exact dezelfde videokaarten.
Nu wil ik graag een Sapphire HD7950 with Boost kopen (volgende maand misschien al) en wil dus een Sapphire HD6870 verkopen maar de andere kaart houden voor een tweede PC.

Nu weet ik niet echt voor hoeveel ik de kaart kan verkopen. De kaart is OC geweest naar 1000/1200mhz en is ongeveer 1,5 jaar oud. Toen ik de kaart kocht heb ik er 150 euro voor betaald en op dit moment kan je een XFX HD6870 nog steeds voor 150 euro krijgen.

Ik dacht aan een prijs van 60 euro, is dit redelijk? de kaart is in perfecte staat zonder enige problemen (heb de kaart goed onderhouden).

Graag een mening zodat ik een mooie prijs kan maken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Voor 60 euro ben je ze waarschijnlijk binnen 1/2 dagen kwijt.
Ik denk dat 75-90 euro een goede prijs p.s. is, afhankelijk van eventuele garantie en toebehoeren zoals oorspronkelijke verpakking. Afhankelijk van de hoogte van de prijs zul je er langer over doen om te verkopen ;)

Een snelle kijk in de V&A leert
Vraagprijs voor een 6870 is 90 a 100 euro.
Ik vermoed dat de meeste voor een tientje goedkoper van eigenaar verwisselen, of voor dat bedrag inclusief verzendkosten.

Edit.

Wat ik zeg,
Wil je je kaart z.s.m. kwijt vraag 75/80 inclusief verzendkosten, heb je meer tijd vraag dan 90 euro inclusief verzendkosten. Hiermee ben je op dit moment de goedkoopste in de V&A van Tweakers.net en ben je hem waarschijnlijk nog steeds snel kwijt.
Als je het onderste uit de kan wilt halen kun je proberen de vraagprijs van 95 euro exclusief verzendkosten, maar de snelheid dat je hem zal verkopen zal afnemen. En bedenkt je altijd dat hardware als videokaarten en CPU's relatief snel in waarde dalen.

Daarnaast als iemand een goed (ruil)bod doet kun je de kaart natuurlijk altijd verkopen onder voorwaarden waarmee jullie beiden akkoord kunnen gaan.

[ Voor 78% gewijzigd door eL_Jay op 27-01-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
De doos zit er nog bij zonder een schuur erin. De kaart heeft als het goed is ook nog garantie bij Alternate, wat normaal 24 maand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• galaxy366
Even een vraagje. Kan ik op Tweakers ook een advertentie plaatsen?

Heb nog nooit dat gedaan en ook nog nooit iets opgestuurd naar iemand die het koopt dus als iemand beetje uitleg kan bieden zou dat mooi zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-07 17:19

Bolletje

Moderator Harde Waren
Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum. Zie ook het stukje van de FAQ daarover.

Een advertentie kan je kwijt in Vraag en Aanbod van Tweakers.

Dit topic is gesloten.