Nieuwe tv voor ong 1000 Euro.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499301

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe TV, En ik heb deze 2 gevonden:
pricewatch: Samsung UE46ES6800 - Samsung UE46ES6800
pricewatch: Panasonic Viera TX-P42GT50 - Panasonic Viera TX-P42GT50

Welke van de 2 zou ik nemen en waarom?

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Anoniem: 499301 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:25:
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe TV, En ik heb deze 2 gevonden:
pricewatch: Samsung UE46ES6800 - Samsung UE46ES6800
pricewatch: Panasonic Viera TX-P42GT50 - Panasonic Viera TX-P42GT50

Welke van de 2 zou ik nemen en waarom?

Bedankt! :)
De Panasonic omdat het simpelweg de betere tv is. Hun plasmaschermen zijn sowieso vrij populair hier op Tweakers. Heb er zelf ook één gekocht na lang inlezen en rondkijken. Uiteindelijk alleen maar spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 09:47

DarkSide

theres no place like ::1

De st50 is ook erg goed. En wat goedkoper. Kan je evt ook 50" nemem

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dus de parasonic is het beste?
Hoe ver gaan de smart tv functies van parasonic, Want dat is eigenlijk een van de grooste plus-punten die ik het beste vond van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:34

FeaR

In GoT we trust

Op het gebied van SMART TV loopt Panasonic redelijk achter op de andere merken. Panasonic ging vooral voor kwaliteit en niet voor kwaniteit in de vorige modellen. Met de nieuwe xx60-modellen schijnen ze dat wel weer beter aangepakt te hebben.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FeaR schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:19:
Op het gebied van SMART TV loopt Panasonic redelijk achter op de andere merken. Panasonic ging vooral voor kwaliteit en niet voor kwaniteit in de vorige modellen. Met de nieuwe xx60-modellen schijnen ze dat wel weer beter aangepakt te hebben.
En betreft kwalitijd en mooi heid van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlguys
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-07 16:03
Wat wil je met smart tv doen? Id de panasonic is niet de beste smarttv, maar je kan wel makkelijk foto en video naar tv sturen. Het smarttv gebeuren boeit mij persoonlijk niet. Wil ik internetten dan pak ik mijn tablet wel. Ik.vind beeld en betaalbaarheid belangrijkere uitgangspunten.
Ik heb een 50st50 en persoonlijk vind ik de kijkervaring fantastisch.

[ Voor 11% gewijzigd door mlguys op 27-01-2013 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mlguys schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:38:
Wat wil je met smart tv doen? Id de panasonic is niet de beste smarttv, maar je kan wel makkelijk foto en video naar tv sturen. Het smarttv gebeuren boeit mij persoonlijk niet. Wil ik internetten dan pak ik mijn tablet wel. Ik.vind beeld en betaalbaarheid belangrijkere uitgangspunten.
Ik heb een 50st50 en persoonlijk vind ik de kijkervaring fantastisch.
Skype en andere apps gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Zelf ben ik een ontzettende fan van de Panasonic ST50 omdat de prijs/kwaliteit-verhouding erg goed is. Mijn advies zou zijn; neem een pricewatch: Panasonic Viera TX-P50ST50. Dan heb je een formaat groter dan de GT50 serie voor hetzelfde geld.

In mijn ogen is het prijsverschil tussen de ST50 en de GT50 te groot voor de meerwaarde aan beeldkwaliteit die je krijgt. En ik zou dat geld dan zelf steken in een groter formaat.

Er gaan trouwens ook geruchten dat de smart TV omgeving van de nieuwe generatie xx60 ook op de xx50 komt. Maar geruchten zijn geruchten en zolang Panasonic dit zelf nog niet bevestigd heeft, moet je het maar met een korreltje zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dimens schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:10:
Zelf ben ik een ontzettende fan van de Panasonic ST50 omdat de prijs/kwaliteit-verhouding erg goed is. Mijn advies zou zijn; neem een pricewatch: Panasonic Viera TX-P50ST50. Dan heb je een formaat groter dan de GT50 serie voor hetzelfde geld.

In mijn ogen is het prijsverschil tussen de ST50 en de GT50 te groot voor de meerwaarde aan beeldkwaliteit die je krijgt. En ik zou dat geld dan zelf steken in een groter formaat.

Er gaan trouwens ook geruchten dat de smart TV omgeving van de nieuwe generatie xx60 ook op de xx50 komt. Maar geruchten zijn geruchten en zolang Panasonic dit zelf nog niet bevestigd heeft, moet je het maar met een korreltje zout nemen.
Is die xx60 serie al uit of hoe lang gaat dat duuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Anoniem: 499301 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:41:
[...]

Volgens de site van Engadget zouden de nieuwe tv's vanaf februari leverbaar worden. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Anoniem: 499301 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:41:
[...]

Ergens rond Mei. Voorlopig dus nog niet.
S1NN3D schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:53:
[...]

Volgens de site van Engadget zouden de nieuwe tv's vanaf februari leverbaar worden. Nog even geduld dus.
Dit zal waarschijnlijk alleen voor Amerika gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dimens schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:55:
[...]

Ergens rond Mei. Voorlopig dus nog niet.
[...]

Dit zal waarschijnlijk alleen voor Amerika gelden.
Duurt mij te lang ;P
Ik denk dan maar dat ik de parasonic neem.
Pagina: 1