Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Jellow7
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 21:39
Gegroet medetweakers,

Gisteren had ik een Seasonic 250w SFX voeding bij LCS automation gekocht. LCS automation was de enige aanbieder van dit product. Daarnet kreeg ik bericht dat ze de voeding toch niet hadden (beetje slordig al) maar bood hij mij wel alternatieven aan. Dit waren een 400w MS-tech en een Techsolo voeding. Seasonic vertrouw ik wel, maar MS-tech zie ik veel slechte review over. Ook techsolo lijkt niet echt veel gebruikt te worden. Kan iemand mij vertellen of ik deze voedingen zou moeten accepteren of dat ik een andere Seasonic moet kopen?

Alvast bedankt

PS: de techsolo voeding is de TPS-400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy R.
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:16
ZEKER GEEN MS-TECH OF SWEEX....

Neem XFX, Corsair, Antec, Seosonic deze zijn wat stabieler met overclocken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Jellow7
Nouja, overclocken wordt het zeker niet want hij is bedoeld voor een mediaspeler. Die mediaspeler komt wel in een HOUTEN kast, dus als de voeding vlam vat is het natuurlijk catastrofaal. Hoe zit het dan trouwens met die Techsolo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 10:34

Baggeraar

Wat een gebagger..

techsolo wordt gemaakt door Channel Well, welke onder andere ook voedingen maken voor sharkoon (QP & WPM series) daar kan je ene beetje op vooruit gaan, maar Channel Well maaakt ook voedingen voor allerhande chinese merken.

Of daar op te vertrouwen valt.. geen idee. Maar waarom onzekerheden nemen? Neem gewoon een goed merk zoals een Seasonic of een XFX(=seasonic) of...( zie ook hierboven)

MS-tech wordt vooral in consumer pc'tjes gestoken, goedkoop maar daarom niet slecht. Maar nogmaals ga gewoon voor een bewezen voeding.

Edit: ook antec heeft Channel Well voedingen, dat zijn oa de reeksen smart power, true power en neopower.

[ Voor 9% gewijzigd door Baggeraar op 27-01-2013 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Jellow7
Oke, dankjewel, ik ga inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en niet het risico lopen dat een voeding hoge kans heeft op ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Misschien wel interessant, hoewel niet echt on-topic: tom's hardware PSU makers overzicht.

Addicted to silent computing

Pagina: 1