Beste tweakers,
Na 3 jaar wil ik overstappen van mijn laptop naar een goede pc. Ik ben niet bekend met het maken van een desktop, dus er kunnen in mijn verlanglijstje fouten zitten.
Hier is mijn zelf samengestelde lijst. De meeste componenten komen van de BBG 2013. Ik heb volgensmij alleen de kast aangepast, omdat ik deze mooier vind en in de reviews had gelezen dat deze stil is.
Ik hoop dat jullie me zo goed mogelijk kunnen helpen met dit systeem.
Na 3 jaar wil ik overstappen van mijn laptop naar een goede pc. Ik ben niet bekend met het maken van een desktop, dus er kunnen in mijn verlanglijstje fouten zitten.
- Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met deze pc wil ik natuurlijk vooral gaan gamen en afentoe een filmpje kijken. De games die ik van plan ben om te spelen zijn vooral Diablo3, League of legends en over een tijdje Simcity. Deze spellen wil ik dan op zo hoog mogelijke settings gaan spelen. - Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor dit systeem is rond de 1000,-. Als ik iets meer moet betalen voor een betere component vind ik dat geen probleem. - Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb een 32inch tv, die ik op mijn PC wil gaan aansluiten, toetsenbord en muis heb ik niet nodig, omdat ik deze al heb. - Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een PC nodig heeft om te werken. - Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ik heb niet echt voorkeuren, omdat ik niet echt bekend ben met desktop componenten. - Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De grootte van de kast heb ik het liefst zo klein mogelijk. Het geluidsniveau van de kast ook zo laag mogelijk, want ik wil bed gewoon een filmpje kunnen kijken zonder last te hebben van de ventilatoren. Het energiegebruik maakt niet uit. Ik heb een televisie (Samsung LE32B650), dit is een 100Hz tv kunnen PC's dit ook odnersteunen of ligt dit meer naan de games? En de kast moet een HDMI uitgang hebben, zodat ik de PC kan aansluiten op mijn tv.
Het liefst heb ik alles van salland.eu, omdat ik weet dat ze daar je PC kunnen assembleren.
- Mijn Wishlist
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 200,90 | € 200,90 |
1 | MSI Z77A-G45 | € 97,04 | € 97,04 |
1 | Sapphire HD 7950 Boost 3GB GDDR5 | € 270,99 | € 270,99 |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Cooler Master Silencio 650 | € 104,95 | € 104,95 |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 38,20 | € 38,20 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 43,99 | € 43,99 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
1 | Seasonic G-Serie 450Watt | € 82,- | € 82,- |
1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 94,- | € 94,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.028,17 |
Hier is mijn zelf samengestelde lijst. De meeste componenten komen van de BBG 2013. Ik heb volgensmij alleen de kast aangepast, omdat ik deze mooier vind en in de reviews had gelezen dat deze stil is.
Ik hoop dat jullie me zo goed mogelijk kunnen helpen met dit systeem.