iPhone 4S bij digatal-house

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadw96
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2024
Hoi,

Ik ben op zoek naar een iPhone 4S 16GB. Ik kwam de winkel digatal-house (www.digatal-house.nl) tegen, waar sommige producten een stuk goedkoper zijn, maar andere juist duurder. Heeft iemand ervaring met deze winkel of weet of deze betrouwbaar is of niet?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Als het te goed klinkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Een 4s voor 360 euro is niet realistisch. 240 euro voor een ipad mini gaat hem ook niet worden lijkt me. En voor 540 euro sturen ze je een Iphone 5 op :z

[ Voor 12% gewijzigd door bear87 op 27-01-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Code-X
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 03:18
Op deze pagina http://www.digatal-house....ormation&information_id=4 is de informatie overgenomen van Centralpoint. Verder is het adres van het bedrijf een woonhuis in Huissen. Dubieus inderdaad. KvK-nummer is wel geldig geregistreerd op het genoemde adres en de webshop is ook al 3 jaar actief op Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 13:00
Nog een punt dat opvalt, is dat het telefoonnummer voor contact een GSM-nummer is.

-geen ervaringen te vinden positief of negatief ...

-te lage prijzen volgens de huidige maatstaven.

-alle artikelen zijn vandaag geplaatst op marktplaats.

Zelf zou ik er niet voor kiezen hier zaken mee te doen. Er is te veel dat moeilijk twijfels oproept. Geen keurmerken, eigenlijk geen historie te vinden. toch volgens marktplaats al 3 jaar actief ...

Ik zeg niet doen ...

Als je het toch wil proberen tegen het gevoel hier in ...

-In persoon ophalen, niet vooraf betalen, ter plaatste controleren, en niet alleen gaan.

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit soort topics horen niet in 3i thuis, maar eerder in het Shopping Forum. Daar vind je ook een handleiding hoe je kunt zien of een shop betrouwbaar is of niet. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.