Toon posts:

Logitech Cordless Mouseman Optical vraagjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is de Logitech Cordless Mouseman Optical veel beter en makkelijker dan de gewone Logitech Cordless Mouseman (zonder optical)
En hoe vaak moet je dan je batterijen vervangen?

(ik heb zelf een Logitech Cordless Mouseman en wil may be een cordless optical)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het is idd een betere muis maar je moet wel meer batterijen gebruiken. Ik wissel ze om de 2 maanden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Als je oplaadbare batterijen gebruikt dan scheelt het je in geld,
en je spaart het milieu.

Verwijderd

Hallo, die dingen vreten haast geen batterijen iedereen loopt altijd te zeiken maar echt gaatheeeel lang mee

Verwijderd

ik heb er vandaar eentje gehaald :9~ , werkt PERFECT!!!
uit het boekje(van logitech)

Levensduur van de batterij
het oppervlak waarop u de muis gebruikt, kan de levensduur van de batterij aanzienlijk beïnvloeden. Op lichtere oppervlakken gaan de batterijen langer mee, op donkere korter. Heldere,matte oppervlakken (geen glanzende) zijn aanbevolen.

in de winkel(vogelzang => den bosch => goedkoop => ƒ 124,08) zijden ze 1a2 maanden(zie het stuk hier boven, het aantal uren)

Verwijderd

ik heb nu ook zo'n mouseman (draadloos.. met bal).. en vind dat een erg fijn ding.. alleen vreet hij duracell... :( om de 3 soms 4 maanden moet ik ze wisselen...
toetsenbord nog nooit verwisseld...

ik ga nu zo'n mousamen optical (met draadje, zonder bal) kopen.. vind ik eigenlijk wel handiger.. muis ligt toch eigenlijk altijd op zijn matje.. :D

toetsenbord heb ik meestal op schoot liggen.. dus die moet draadloos blijven.. (of verlengsnoer! :D )

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb hem nu een maand (ongeveer) en heb de batterijen gisteren vervangen. Ik gebruik hem zo'n 6 uur (gemiddeld) per dag.
Zorg (zoals gezegd) voor oplaadbare batterijen, scheelt veel.
En bovendien, het is een erg lekkere muis!

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
Ik heb de muis nu vanaf 14 mei, en ik krijg zojuist de melding dat de batterijen bijna leeg zijn. ik gebruik een rode ondergrond dus echt licht is hij niet maar toch viel het mij wel tegen dat ik hem in minder dan een maand leeg heb.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
ik heb zo'n gewone cordless mouseman gehad, en die Vrat wel batterijen (1x in de maand duracell wisselen) maar zo te lezen is die nieuwe wel wat beter. gebruikte em zo'n 6uur per dag

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

in de winkel(vogelzang => den bosch => goedkoop => ƒ 124,08) zijden ze 1a2 maanden(zie het stuk hier boven, het aantal uren)
Vogelzang Den Bosch goedkoop? Da's dan echt voor het eerst. Normaal gesproken DE plaats om je es ff goed te laten afzetten...

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1