Nieuwe Router

Pagina: 1
Acties:

• ralffoxx
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-07 14:43
(jarig!)
Heb op dit moment een Linksys WRT320N router. Maar vooral mijn Wifi laat het afweten. Als er 1 mobiel apparaat op zit gaat het prima. Maar meerdere valt de Wifi gewoon weg sinds een tijdje.. ook dikke lagg als er meerdere apparaten bedraad op aangesloten zit. Heb sinds kort DD-WRT op zitten omdat ik hoopte dat daardoor mijn verbinding wat beter zou worden maar heeft geen effect. Nu zoek ik dus een nieuwe router wat is jullie advies?
Wil niet veel meer dan 100 euro uitgeven.
Zag de Asus RT-N66U maar die kost rond de 125 euro...
De Linksys E4200 maar heb op moment niet veel vetrouwen in Linksys...
Misschien de RT-N65U? kan geen goede reviews daar van vinden...
Iemand suggesties?

Verwijderd

http://www.smallnetbuilder.com/

Zoek hier eens rond. Veel uitgebreide testen.

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De N66U is een geweldige router, maar wellicht 's (tweedehands?) voor een WNDR3700 kijken of een DIR855. Beiden routers uit 2010 maar desalniettemin nog topsegment.

• mokumouse
  • Laatst online: 08:45

mokumouse

LOLstoel User

Die DIR855 kan ik aanraden draait al 2 jaar als een zonnetje hier icm upc 120mbit. Erg uitgebreid qua opties en de snelheden zowel op wireless g als n lan to lan en wan to lan zijn prima

Blaat...

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bovenstaande heb ik dan met de WNDR3700. Draait al meer dan 2 jaar als een zonnetje. Overdrachtssnelheden van 20 MB/sec via 5GHz. Bereik is wat minder, maar twee betonnen vloeren. Met DD-WRT of Open-WRT nog meer mogelijk.

Beide routers zijn volgens mij voor rond de 60 Euro tweedehands te verkrijgen.
Pagina: 1