reviews: Gigantisch in Rusland: World of Tanks is een review wat door veel ervaren (veelal ook tweakers) spelers als 'slecht', 'niet-tweakerswaardig' en 'niet representatief' wordt bestempeld. Ik weet dat aangezien ik heel veel Tweakers ken die het spel spelen en heb bij de launch ook samen met 2 andere tweakers de GoT clan heb opgericht. Een aantal van deze spelers hebben van de week aan mij gevraagd of jullie mij niet voor info hebben benaderd want ze kunnen begrijpen dat je niet alles kunt testen en zien (kan ook echt niet) in één middagje. Ze waren dan ook wel verbaasd dat dit niet gedaan is.
Nu ben ik eigenlijk zelf ook wel benieuwd waarom dit niet gedaan is want de review had zoveel beter en representatiever kunnen zijn dan wat het nu is. Zeker gezien men wel op de hoogte was van het groot aantal delen van het WoT topic.
Nu ben ik eigenlijk zelf ook wel benieuwd waarom dit niet gedaan is want de review had zoveel beter en representatiever kunnen zijn dan wat het nu is. Zeker gezien men wel op de hoogte was van het groot aantal delen van het WoT topic.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream