Hallo Forum,
Ik heb op mijn QNAP TS212 NAS allemaal foto's staan die ik graag op de TV wil bekijken. Ik heb op de NAS de DLNA server aan staan en zou dus via Twonky Media ,dat geinstalleerd is op de NAS ,alles moeten kunnen zien.
Via de Twonky server lukt het op de laptop wel.
Ik heb in de woonkamer een nieuwe Pioneer VSX922 receiver staan die voorzien is van het DLNA logo en daar heb ik mijn TV weer op aangesloten.
Op de receiver kan ik de NAS wel benaderen en krijg ook TwonkyMedia te zien.
Ik kan dan kiezen voor muziek en afbeeldingen.
Muziek gaat goed en dat kan ik ook afspelen.
Bij de afbeeldingen kan ik de mapstructuur wel vinden en daar staan de namen van de foto's ook wel in.
Echter als ik een naam aanklik gebeurt er niets.
Als ik via de laptop en Twonky de mappen benader krijg ik gelijk de thumbnails te zien
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Alvast bedankt voor de moeite om te reageren
Met vriendelijke groet,
Bernard
Ik heb op mijn QNAP TS212 NAS allemaal foto's staan die ik graag op de TV wil bekijken. Ik heb op de NAS de DLNA server aan staan en zou dus via Twonky Media ,dat geinstalleerd is op de NAS ,alles moeten kunnen zien.
Via de Twonky server lukt het op de laptop wel.
Ik heb in de woonkamer een nieuwe Pioneer VSX922 receiver staan die voorzien is van het DLNA logo en daar heb ik mijn TV weer op aangesloten.
Op de receiver kan ik de NAS wel benaderen en krijg ook TwonkyMedia te zien.
Ik kan dan kiezen voor muziek en afbeeldingen.
Muziek gaat goed en dat kan ik ook afspelen.
Bij de afbeeldingen kan ik de mapstructuur wel vinden en daar staan de namen van de foto's ook wel in.
Echter als ik een naam aanklik gebeurt er niets.
Als ik via de laptop en Twonky de mappen benader krijg ik gelijk de thumbnails te zien
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Alvast bedankt voor de moeite om te reageren
Met vriendelijke groet,
Bernard