• RHarmsen89
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08-2021
Hallo mensen,

Laat ik beginnen met zeggen dat ik niet weet onder welk kopje dit topic moet vallen dus heb ik op deze gegokt, leek me het meest logisch. Sinds vrijdag heb ik een nieuwe tv ( LG 55lm640s ). Nu kwam ik er een paar uurtjes geleden achter dat ik een usb hdd kon aansluiten met mkv files erop en deze direct op de tv kon afspelen. Het enige probleem is dat de film stopte op 1 uur en 58 minuten, terwijl hij 2 uur en 18 minuten duurt. Ik kreeg de melding dat het bestand niet geldig was. Het beeld sprong eerst even 5 seconden op zwart voordat ik de melding kreeg in het midden van het scherm. Ik kan de film ook niet voorbij dat punt klikken, dan krijg ik dezelfde melding. Op de computer speelt hij wel gewoon helemaal af met vlc media player.

Nu vraag ik mij af of dit een veel voorkomend probleem is, omdat ik op internet hier wel wat mensen over zie praten. Is dit te voorkomen door instellingen? Of toch gewoon een mediaplayer kopen?

Zou top zijn als iemand hier een antwoord op heeft!

Rick

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Speelt je TV hem wel helemaal af als je het op een gewone USB-stick zet?

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

De kans is best aanwezig dat het bestand een fout bevat waar je TV op over zijn nek gaat. VLC kan veel meer hebben en leest in veel gevallen gewoon over een fout heen zolang er genoeg informatie over is. 'Simpelere' spelers hebben daar vaak wat meer moeite mee.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• RHarmsen89
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08-2021
@Sinner: zal ik morgen is even proberen. Kijken of ie dan wel werkt :)

maar mocht ie een fout bevatten, dan zal hetzelfde gebeuren als ik hem op een usb stick zet? of zit dat dan weer anders?

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

"eens" ;)

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:42
Ik heb hetzelfde ooit gehad op een Philips TV, sommige films speelden prima af, sommigen chrashte halverwege en bij andere kreeg ik problemen met audio die niet meer synchroon liep. Oplossing was een mediaplayer kopen.
Pagina: 1