Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goede Mal en Spyware scanner

Pagina: 1
Acties:

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:32
Ik heb net Lavasoft van mijn pc gegooid na alle negatieve verhalen, programme vond ook alleen maar cookies.

Wat is nu een goede vervanger?

Ik draai verder AVG free, wat voor mij wel goed genoeg is. Ik heb nog nooit serieuze problemen met virussen gehad, gebruik Firefox en probeer obscure websites te vermijden. Verder gebruik ik ook de bijgeleverde meuk in Windows 7 wel eens.

Maar wil dus wel een goede Spy/Mal scanner om AVG Free aan te vullen..

Heb net ook even op de website van Kaspersky gekeken, maar ik ben eigenlijk niet van plan om te gaan betalen voor dot soort dingen aangezien ik nooit problemen heb gehad. Dat word dan meer betalen uit angst als je begrijpt wat ik bedoel, dat is ook de reden waarom ik altijd Freeware gebruik..

Deel uw meningen a.u.b.!

• Puch-Maxi
  • Laatst online: 00:23
Malwarebytes' Anti-Malware bevalt mij wel prima :) meuk: Malwarebytes' Anti-Malware 1.70.0.1100
En anders ComboFix.

My favorite programming language is solder.

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:46
Ik draai af en toe spybot search and destroy.

Mechwarrior Online: Flapdrol

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Lees eens: TS wil niet betalen, dus wil hij een gratis scanner.

Spyware Terminator en
Spybot Search & Detroy
genieten bij mij de voorkeur. Deze icm met ABP voor Firefox en de Freeware versie van AVG voldoet mij meer dan voldoende. :)

Let wel: beide programma's creëren wel een 'entry' in je (opstart)services, maar die kun je zonder problemen handmatig weer uitschakelen.

[ Voor 15% gewijzigd door Snowwie op 27-01-2013 23:31 ]

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Emsisoft Emergency Kit scanner, installeert helemaal niets op het syteem en scant het systeem op alle soorten malware, spyware en adware. Wil je trackingcookies detecteren dan moet je dat even selecteren in een aangepaste scan.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:51
Als on demand scanners ter aanvulling:
Malwarebytes Antimalware
Super Antispyware
Hitman Pro
TDSS Killer rootkit scanner

Voor achtergrondbewaking is mijn voorkeur Comodo Internet Security suite.

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Vang een eend. :)

Mijn YouTube Channel

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 04:09:
[...]

No such thing as a free lunch. :+
De Comodo Internet Security suite is met volledige functionaliteit gratis te gebruiken door particulieren en bedrijven. De betaalde versies voorzien in additionele services als VPN (Trustconnect), online opslag en technische ondersteuning voor de non geeks (Geekbuddy).

• Jovas
  • Laatst online: 18:32
Bedankt voor de input iedereen!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:40
Mensen die hier adviseren doen dat vooral uit eigen mening, ik zou eens serieus wat informatie opzoeken zoals bijvoorbeeld dit:

http://www.av-comparative...ocs/avc_prot_2012b_en.pdf

Avira en Avast, beiden gratis, scoren de 2e plek, verder is er op av-comparatives veel meer te vinden, zoals belasting van een virusscanner op je systeem e.d.

[ Voor 5% gewijzigd door Dylan93 op 30-01-2013 17:00 ]

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:42
Alles imao; sla SUPERAntispyware en Spybot S&D meteen over en beperk je tot gratis versies van Malwarebytes'Antimalware of HitmanPro3.
MBAM biedt on-demand scannen en verwijderen, HMP3 on-demand scannen (en ook een zeer snelle boot-up scan). Beide programma's zijn vooral sterk in detectie van 0day malware, ze zijn beide ook bedoeld als aanvullend en conflicteren dan ook zelden.

Romanes eunt domus | AITMOAFU

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:04
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 17:03:
En niet te vergeten "SUPERAntiSpyware" die in een free version voorkomt, maar ook in een betaalde variant.
Erg goedkoop trouwens en van harte aanbevolen, niet bepaald een scanner om op te bezuinigen.
Met een Lifetime subscription voor drie pc's voor amper twee tientjes staat mij bij.
Man wat heb ik spijt dat ik dat in de tijd niet gedaan heb.. Lifetime bieden ze na de overname helaas niet meer aan...

Ik gebruik zelf enkel AVG + SUPERAntiSpyware, op W7.
Pagina: 1