Ik maak geen ruzie. Dat doe ik nooit. En ik wijs er juist op dat de andere bijdragen off-topic zijn wat DUS impliceert dat ik die liever niet zie zodat ik er ook niet op hoef te reageren. Ik negeer ze ook altijd tenzij men een beetje hatelijk/beledigend wordt zoals hier gebeurde. Dan zal ik zonder een onvertogen woord te gebruiken iemand op zijn sterkst een pietsje 'scherp' terechtwijzen. Ik vind het dan niet gewenst dat juist mijn reactie dan verwijderd wordt terwijl de niet relevante en volstrekt onterecht hatelijke/beledigende opmerking blijft staan. Als die nou ook was verwijderd was het topic tenminste correct, zij het overbodig, opgeschoond. Dat is nu niet gebeurd.
En dan krijg je dus deze reactie die ik al helemááál niet had willen plaatsen want als ik ergens een hekel aan heb dan is het discussiëren óver het discussiëren want dat vind ik dus tijdverspilling maar helaas wordt ik daar nu toe gedwongen door deze onterechte verwijdering terwijl ik er anders waarschijnlijk verder geen woorden meer aan had vuilgemaakt. Ik stel er namelijk wel prijs op correct behandeld te worden als ik de tijd en moeite neem om andere mensen te helpen.
Volstrekt contraproductieve moderatie helaas. En nou bestaat er ook helaas weer een forse kans dat de moderatiemacht een tweede keer misbruikt wordt en dit ook verwijderd wordt.
Niet (meer) doen dus a.u.b. Anders kan ik me evt. gedwongen voelen om er nog meer tijd aan te verspillen door er anderen bij te betrekken en daar heb ik niet echt zin in.
Was het overigens opgevallen dat mijn suggestie om eerst op de oude voeding te kijken tot de meest concrete optie voor een oplossing heeft geleid? Naast de vraag of er eventueel nog garantie op zit? En dat wordt zo 'beloond'?
Ik zei alleen maar naar aanleiding van de volgende opmerking:
===
Beetje moeite met het woord "bijvoorbeeld"? Verschil tussen stuk en 'stuk' kan BIJVOORBEELD ook zijn niet reparabel stuk en reparabel 'stuk'. En zo heb ik nog wel wat in gedachten maar dat ga ik niet allemaal uitleggen.
Het feit dat jij niet snapt dat wat ik vraag evt. relevant kan zijn betekent niet dat het dat ook niet is. Dat hoeft dus niet aan mij te liggen maar dat kan ook aan jou liggen.
Gevaarlijk hoor, jezelf als absolute norm nemen. Daarnaast dragen jouw reacties absoluut niets bij aan het dichterbij brengen van de oplossing. Daar is een woord voor op een forum als dit.
===
Dat woord voor dergelijke niets bijdragende en verstorende opmerkingen is overigens trollen, mocht dat onvoldoende duidelijk zijn geweest. En naar mijn mening is dát wat door een moderator aangepakt dient te worden. Niet de daaropvolgende terechtwijzing.
Als dit nou gewoon kan blijven staan en verder iedereen weer on-topic gaat voor zover er nog iets te bespreken valt is de zaak tenminste afgehandeld. Alternatief is de modbreak verwijderen en mijn vorige posting in zijn oorspronkelijke vorm te herstellen en dan kan deze bijdrage weer weg. Ziet het topic er ook weer fatsoenlijk uit.
Zonde van mijn tijd weer.