Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CMS met rekening delen

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22
Mijn zusje wil voor haar studentendispuut graag een website waarop ze (o.a.) de rekeningen kunnen delen, zoals bij WieBetaaltWat.nl en OnlineHuisrekening.nl. Nu ben ik op zoek naar een CMS waarvoor zo'n soort plugin bestaat, maar die heb ik nog niet kunnen vinden.

Ik heb een hoop "invoice" en "billing" plugins gevonden (met name voor Joomla), maar deze kunnen geen rekeningen verdelen over meerdere personen. Wel heb ik een bedrijfje gevonden wat "studentencms" aanbiedt, eigenlijk wil ik zelf zoiets maken voor de dames. Verder heb ik "groupware" gevonden, zoals Oxwall en Elgg, maar volgens mij is dat meer bedoeld om berichten en foto's uit te wisselen.

Weten jullie waar ik naar moet zoeken? Alvast bedankt!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Scriptrequests
In de Devschuur hebben we het over zélf maken/programmeren. Zoeken naar kant-en-klare scripts/plugins zul je zelf moeten doen.

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 26-01-2013 16:46 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.