Toon posts:

Windows 8 start niet op na instalatie! help!

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste,

ik heb net windows 8 gekocht online en gedownload en geïnstalleerd, hiervoor had ik windows 7 op mijn computer staan.

alleen kreeg ik toen hij klaar was met instaleren een fout melding toen hij opnieuw ging op starten.

ik krijg dus nu een blauw scherm met deze tekst:

Error: "Your PC ran into a problem and needs to restart. We're just collect info, and then we'll restart for you

error code 0xC000021a

Afbeeldingslocatie: http://i1075.photobucket.com/albums/w432/embalse/0xC000021A.jpg

ik kan dus totaal niet meer in mijn windows 8 komen op dit moment. wel in het bios.

ik heb ook al geprobeerd hem te repareren via een cd tje maar dit werkt ook niet.

ik baal hier flink van kan nu dus gewoon mijn computer niet meer gebruiken. heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Is een herinstallatie mogelijk?
Graag ook de volledige (gedetailleerde) specs van je PC.

[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 26-01-2013 13:32 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:40

ötzi

eclecticus

Bekend probleem, neem aan dat je een upgrade installatie hebt gedaan ipv op een geformateerde schijf?
Het is een fout met WinLogon.exe en/of Csrrs.exe, volgens mij nog geen oplossing (als je niet in W8 kunt komen) voorhanden behalve je installatieschijf (of partitie) een format te geven en opnieuw installeren.
Ik zou persoonlijk lekker bij W7 blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ga proberen hem opnieuw te instaleren. heb net de c schijf leeg gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ötzi
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-10 15:40

ötzi

eclecticus

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:10:
ik ga proberen hem opnieuw te instaleren. heb net de c schijf leeg gehaald.
Een format of gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:14

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik lees hier niets over (Overige) Hardware, alleen over een (Windows) Operation System

Move OH -> WC

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53

TheVMaster

Moderator WOS
Welkom bij GoT!

Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je de enige bent die tegen dit probleem is aangelopen.

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.