Toon posts:

Nog nooit een probleem met mijn Macbook Pro gehad

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf mid 2010 heb ik een mooie Macbook Pro 13'. Ik gebruik hem dagelijks voor tenminste 5 uur. Hij is overal mee naartoe geweest en heeft zelfs veelvuldig in de regen gestaan vanwege werk buiten (met een plasticje er overheen). Ook heeft hij extreme koude overleeft en bokste hij zelfs een blikje Spa-rood terug dat over het toetsenbord ging: nooit een effect gemerkt (tip: hard uitzetten en supersnel op z'n kop houden).

Sinds die tijd heb ik het geheugen naar 8GB gebracht en onlangs een 128 GB SSD erin gepropt met een extra 1TB opslagschijf in de bay. Werkt als een zonnetje. Nu kan ik nóg meer video's renderen en meer bestanden opslaan dan ooit tevoren. En ja, de accu loopt iets minder na 2,5 jaar. Maar dat drukt de pret echt niet.

Nu is de Macbook op z'n allerbest. Beter dan dit ga je 'm niet krijgen en sneller gaat-ie niet lopen.

Groeten,
Een tevreden gebruiker, dat mag ook wel eens gezegd worden. 8)

P.S. Hoe lang gebruik jij je Mac al zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als ik van elk product hier ga neertypen dat gewoon doet wat het moet doen dan wordt het een aardig druk topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Fijn dat je al zolang zonder problemen plezier van je MacBook Pro kunt genieten. Om daar nu een apart topic voor te openen is wat teveel van het goede :) Daarnaast zijn dit soort opsomtopics niet gewenst op GoT. Wellicht is het beter om hier een tweakblogartikel voor te schrijven. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.