Toon posts:

[iPhone 4s 16 gb] Overal dezelfde prijs behalve bij BASE?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het viel mij op dat alle verkopers van iphones in België dezelfde prijs hanteren, maar dat bij base er toch ong 17 euro van af kan. Ik heb wat gegoogled maar kon hier niet meteen iets over vinden, hoe zou dit kunnen komen? Ik denk niet dat je er een abbo verplicht bij moet nemen dus hier kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ze meer hebben ingekocht, betere prijzen hebben bedongen, of omdat ze een keer met geluk een goedkopere batch te pakken hebben gekregen?

Even mijn glazen bol afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:16
17 euro is niet echt een bedrag waarvan ik denk.....daar moet ik gelijk heen gaan om het te kopen!
Het is niet zo dat verkopers geen euro winst maken op de iPhones. Het is niet veel, maar sinds het begin hebben dealers altijd al gesproken van een marge rond de 10%. Op de accessoires verdienen ze dan weer wel wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:11
Voornamelijk op kabels is de marge enorm hoog, mijn ex-stage begeleider verkocht ze vroeger, originele van Apple zelf met inkoopsprijs van 8 euro per stuk, en dan voor 18 (officieel 20) euro over de toonbank, nou mensen deden het echt voor die 2 euro minder zeker toen ze achterkwamen dat het gewoon originele kabels zijn.